Site icon מקומון רמת גן

למה לסבול מהזעת יתר כאשר יש פתרון שעובד! כל הפרטים

זיעה היא מנגנון חיוני שמצנן את הגוף, אבל כשהוא משתבש התוצאות לא נעימות: פרצי זיעה משמעותיים לעתים קרובות, כתמי זיעה מסיביים על כל הבגדים ולפעמים גם ריח רע, מבוכה בסיטואציות חברתיות, החלפת חולצות בתדירות גבוהה (גם 3-4 פעמים ביום) ותחושה של חוסר אונים מול הזיעה המרובה. פתרון חדשני מאפשר למי שסובל או סובלת מהזעת יתר להפסיק לסבול, להישאר יבשים ובעיקר להרגיש נינוחים ולמצות את החיים.

הפתרון נקרא מירה-דריי (miraDry). זהו מכשיר שמבוסס על אנרגיה אלקטרומגנטית, ועפ”י מחקרים שונים הטיפול בו מפחית את כמויות הזיעה בכ-80% בממוצע אצל רוב מכריע של המטופלים (בין 70 ל-90%).

טיפול לא פולשני, ללא כאב וללא פגיעה בשגרה

עד להופעתו של המירה-דריי, שקיבל את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות בארה”ב, שמהווה את מקור הסמכות החשוב ביותר בעולם) כך שאפשר להיות בטוחים שהוא בטוח לחלוטין, הדרך היחידה להעלים הזעת יתר לצמיתות הייתה ניתוח, על כל הכרוך בכך. בזכות ה-miraDry ניתן ליהנות מהורדת כמויות הזיעה לרמה תקינה גם בלי לעבור הליך כירורגי – הטיפול מתבצע ע”י הצמדת המכשיר לבתי השחי, באופן לא פולשני ומבלי שלמטופלים ייגרם כאב כלשהו. אין צורך בהרדמה, וגם לא בפינוי פרק זמן להחלמה, מיד עם תום הטיפול שנמשך כשעה ניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה.

כיצד מפחית מירה-דריי את כמויות הזיעה?

פעולת ה-miraDry מבוססת כאמור על אנרגיה אלקטרומגנטית, שמועברת אל הגוף של המטופלים וליתר דיוק אל האזור שבין העור לבין שכבת השומן התת-עורי. באזור זה נמצאות בלוטות זיעה, ואלו נהרסות כתוצאה מהחום שמייצר המכשיר. האנרגיה האלקטרומגנטית ממוקדת בבלוטות הזיעה ולא גורמת לנזק בתאי שריר או רקמות שומן, ומאחר שבמקביל המירה-דריי מצנן את שכבת העור החיצונית גם תופעות הלוואי החיצוניות אינן משמעותיות ולא בולטות לעין.

חשוב לציין כי המכשיר מאפשר הרס בלוטות זיעה בבתי השחי בלבד, ולא מיועד לנטרול הזעת יתר באזורים אחרים כמו למשל כפות הידיים. כמו כן לא נפגעת יכולתו של הגוף לצנן את עצמו אלא רק ההזעה המוגברת.

שינוי לטובה – ולצמיתות!

הגוף שלנו לא מייצר בלוטות זיעה חדשות במקום אלו שנהרסו בעקבות הטיפול ב-miraDry, כך שהשינוי לטובה – שעפ”י מחקרים שונים בא לידי ביטוי בהפחתה של 80% בכמות הזיעה

– נשאר לצמיתות. על-מנת להגיע לתוצאות המיטביות מומלץ לעבור שני טיפולים עם המירה-דריי, בהפרש של כ-3 חודשים בין הראשון לשני, אם כי גם לאחר טיפול אחד בלבד השיפור ניכר והמטופלים לא נדרשים להחליף חולצה אחת לכמה שעות ולא חוששים מסיטואציות מביכות באינטראקציות חברתיות שונות.

אילו תופעות לוואי אפשריות אחרי טיפול בהזעת יתר במכשיר זה?

ייתכנו כאבים קלים באזור בתי השחי, אדמומיות, נפיחות מסוימת וכן ירידה בתחושה. כל התופעות מורגשות באופן מינורי ומתפוגגות בעצמן תוך מספר ימים (הירידה בתחושה באזור המטופל עשויה להישאר גם מספר שבועות אם כי היא אינה פוגעת בשגרת היומיום של המטופלים).

למי מתאים הטיפול?

טיפול בהזעת יתר באמצעות miraDry מיועד לבני ובנות 18 ומעלה ללא בעיות רפואיות חריגות ואשר סובלים מהזעת יתר. בנוסף מתאים טיפול זה לספורטאים שמבקשים להפחית את כמויות הזיעה שהם מגירים, לאנשים שהתרגשות גורמת להם להזיע במידה ניכרת ולכל מי שרוצה לצמצם את נוכחות ההזעה בחייו ואת השפעתה עליו.

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר: http://www.itzuvhaguf.co.il/

תמונה באדיבות: pixabay

 

Exit mobile version