Site icon מקומון רמת גן

למה חשוב לבחור עורך דין מקומי מרמת גן?

העולם שלנו נעשה אינטליגנטי יותר ויותר עם השנים. אנחנו עדים לכך כ בכל שנה 'עולים על הכביש' עוד ועוד אנשי מקצוע שנכנסים לנעליים הגדולות של עורכי הדין והם בהחלט מצליחים לבצע את המוטל עליהם במקצועיות מרשימה. הבעיה שלנו עם כל זה היא שאנחנו מוצאים את עצמינו לא פעם מתחבטים ומתלבטים על איזה עורך דין ללכת ובמי באמת לבחור?

האם אנחנו חייבים להיצמד לישן ולמוכר, כלומר לוותיק ולמנוסה או שמא אנחנו צריכים לתת מקום לעורכי הדין החדשים? האם אנחנו אמורים להיות שפני הניסיון שלהם או אולי מדובר במקצוענים אמיתיים שהעולם עדיין לא מכיר ודווקא כדאי לנו לשכור את שירותיהם וליהנות על הדרך ממחירי ההיכרות?

דילמה לא פשוטה. לא נוכל לפתור לכם אותה כאן במאמר, אך בהחלט נוכל לסייע לכם על ידי העלאת היתרונות והחסרונות בכל אחת מהאפשרויות.

עורך דין חדש או וותיק?

הדילמה הקבועה בדרך כלל היא מה עדיף? עורך דין מקצועי וותיק (ואולי עייף? אולי עסוק מידי?) או שמא עדיף ללכת על עורך דין חדש, צעיר, נמרץ, שעדיין לא הרים ראש ותעריף?

במילים אחרות, אם לדוגמא, אתם מחפשים שירות של עורך דין מקרקעין ברמת גן, אל מי הכי כדאי לנו לפנות? אל זה שכבר מכיר את כל הסוגיות בתחום המקרקעין בעיר רמת גן או שעדיף לפנות אל עורך דין שזה מקרוב בא?

כאן חשוב לשים לב לעובדות הבאות:

ישנם משרדים של עורכי דין שמעסיקים גם עורכי דין צעירים. הבעלים הם על פי רוב וותיקים ומנוסים. אם אתם פונים אל משרדים אלו מתוך רצון לקבל את השירות המקצועי של מנהלי המשרד, אתם עשויים לגלות וגם להתאכזב שהם שלחו אליכם את 'צעירי הצאן'. הם מידי עסוקים מכדי להתעסק עם התיק שלכם. אז נכון שאולי יש להם את הליווי המקצועי של הוותיקים, אך עדיין בפועל, השירות שאתם מקבלי הוא שירות של עורך דין מתחיל.

מנגד, יתכן מאוד שאתם תיהנו משירות הרבה יותר איכותי וטוב היות ועורך הדין הצעיר ירצה להוכיח את עצמו ולצבור ניסיון על הדרך. במקרים רבים הדבר בהחלט יהיה לטובתכם היות והשירות שתקבלו יהיה שירות אקסטרה. אך מנגד, המחיר שתשלמו על השירות יהיה חייב להיות מחיר יקר כפי שהוא מתומחר בתעריף של משרד עורכי הדין הוותיק והמנוסה.

חשוב להכיר את השטח

למרות כל מה שאמרנו וטענו לטובת עורך הדין הצעיר והמתחיל, עדיין חשוב מאוד לשים לב לכך כי אם מדובר בתחום של מקרקעין, ישנה חשיבות רבה לניסיון בתחום ולהכרות טובה עם העיר אשר בה מתקבל השירות.

כך שנוכל לצדד לטובת עורכי הדין הוותיקים ואף להמליץ על בחירה בשירות שלהם דווקא. אך האמת היא שכל מקרה לגופו ונשאיר את העניין לשיקול דעתכם…

Exit mobile version