Site icon מקומון רמת גן

למה דווקא שמשייה לעסק?

למה כדאי לכם לרכוש שמשיות למסעדות? הרבה בעלי עסקים נמצאים בדילמה על פתרונות ההצללה הטובים ביותר עבור העסק שלהם. אחת האפשרויות שקיימת עבורם היא השמשייה.

בעלי עסקים רבים נמצאים בדילמה האם לרכוש שמשיות מהסיבה שלשמשייה יש קונוטציה של אותה שמשייה רעועה שקיימת בים וקשה לקבע אותה. במאמר הבא נסביר מהי שמשייה מקצועית לעסק ומה היתרונות שלה. 

נעים מאוד – שמשייה מקצועית למסעדות

שמשייה מקצועית נכללת תחת קטגוריית פתרונות ההצללה הניידים, יחד עם גזיבו מתקפל. השמשייה המקצועית עשויה מחומרים עמידים ואיכותיים שנשארים לאורך זמן. המבנה שלה כולל אלומיניום חזק שאינו מחליד או מקבל קורוזיה. קל לנקות את המבנה אם הוא התלכלך. כמו כן, על מבנה האלומיניום, קיים בד חזק ועמיד למים ושמש המייצר הצללה נהדרת מהשמש החזקה. את המבנה הזה והחומרים העמידים ניתן לראות גם על גזיבו אלומיניום. 

קרדיט לתמונה: אבי דואניס

היתרונות שקיימים בשמשיות מקצועיות למסעדות

1. ניידות ומתקפלות בקלות 

כל העניין בשמשיות מקצועיות זו יכולת הניידות שלהן. עסקים רבים ובמיוחד מסעדות, משכירות את המקום שבו הן פועלות. בנייה של פתרונות הצללה קבועים אינה טובה עבורם בהיבט הזה. הם למעשה זקוקים לפתרון נייד שיכול לעבור איתם ממקום למקום. שמשיות מקצועיות מתקפלות בשניות וניתן לאחסן אותן בקלות. 

2. ניתנות למיתוג 

שמשיות למסעדות ניתנות למיתוג. כלומר, ניתן להדפיס עליהן את לוגו המסעדה והסלוגן וכך לפרסם את העסק בצורה מצוינת. מיתוג כזה הוא מיתוג שנשאר וכולם רואים אותו. הוא חשוף לעוברים ושבים וגם לבאי המסעדה ואפשר לומר שהעלות מחזירה את עצמה דיי מהר, ביחס לאמצעי שיווק ופרסום אחרים. 

3. עלות משתלמת

ביחס לפתרונות הצללה קבועים, העלות של שמשיות היא עלות נמוכה מאוד והתמורה גדולה ולאורך זמן. אם נבצע השוואה, בעוד פתרונות הצללה קבועים עולים עשרות אלפי שקלים, הרי ששמשיות מקצועיות הינם בעלות יחסית נמוכה של 250 – 1500 שקלים. כמו כן, השמשיות לא מצריכות היתרי בניה כלשהם ולכן ניתן פשוט לרכוש ולהתחיל לעצב את האזור של המסעדה. ניתן להניח כל שמשיה על שולחן אחד או שניים וכך לקבל צל מעולה. 

אם אתם מחשפים גם פתרון קירוי עבור המסעדה, ניתן לרכוש עבור ימי החורף גזיבו עם קירות שיוצר מעין סוכה שבה ניתן להציב שולחנות ואף תנורים כדי לחמם את האזור. כשיש פתרונות הצללה ניידים מעולים, אין צורך בפתרונות ההצללה הקבועים שהינם יקרים מאוד ופחות משתלמים עבורכם. 

Exit mobile version