Site icon מקומון רמת גן

ללמד בצורה איכותית וערכית

credit: pixabay

אחת הדברים שמורים רבים מנסים להבין כיצד לעשות אותו נכון, זה למעשה איך ללמד ילדים לערכים ואיך ליצור תרבות דיון נאותה ונעימה, כמו כן על מנת לבצע ולהעביר מערך שיעור חינוך חברתי עם ערכים בצורה נאותה ונעימה תוכלו לעשות זאת באמצעות שיח על מגוון נושאים כמו למשל:

 לשם העברת שיעור בצורה איכותית ותוך חינוך לערכים תוכלו לפנות לאוהד שמיר. אוהד היה מורה ומחנך בבית ספר תיכון בקעת כנרת, וכיום הינה עושה זאת במשרה חלקית. כמו כן אוהד מאמין שבחינוך לערכים אחד הדגשים העיקריים זה למעשה לעלות איזה שהיא דילמה מוסרית ודרך כך ללמד ולערב את התלמידים בנושא. אוהד מקפיד על מגוון רחב של מערכי שיעור בעל ערכים מוספים אשר הינם בעלי תוכן פשוט מרתק. כמו כן הוא גם כתב שלושה ספרים.

בחירת נושא ללימוד ערכי

אז איך בוחרים נושאים לשיעור חינוך? כמובן שהנושאים צריכים להיות נושאים אשר קשורים ישירות בתלמידים, כמו למשל חיי היום יום של התלמידים, נושאים אשר הינם פרי שיחתם של התלמידים, נושאים נוספים יכולים להיות בנושאי חדשות ואקטואליה בעולם, וכן נושאים אשר יתאימו לאופיים של התלמידים ובכך התלמידים יכולים להיות מעורבים בהם. בנוסף לכך תוכלו לשדרג את השיעורים באמצעות ציוד ואביזרים כמו למשל כרטיסיות משחק, סרטונים ועוד.

הרצאות מעניינות לחינוך ערכי

דרך נהדרת לעלות את המודעות של הנערים בבית הספר שלנו זה באמצעות כך שנעביר להם שיעורי חינוך אשר יש בהן דילמות מוסריות, דיבור על חיי אקטואליה וכן שיעורים אשר דרכם התלמידים יילמדו לנהל דיון ברמה נאותה ואיכותית. לשם כך תוכלו לפנות לאוהד שמיר אשר הינו מורה ומחנך. אוהד מתאר זאת בשלושה ספרים שכתב והינו דוגל בחינוך לערכים טובים יותר לנוער ותלמידים תוך כך שהוא עושה זאת בחן רב, ובנעימות. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-6677281 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version