Site icon מקומון רמת גן

לישון בנוחות ובאיכות עם מזרונים ומיטות מתאימות

שינה איכותית לבריאות תקינה

השינה חשובה לבריאותנו. הגוף שלנו פועל באופן שוטף וללא הפסקות ולכן זקוק לתפקודו התקין, מלבד מים ומזון, גם מנוחה. במהלך שנת הלילה המערכות נרגעות ונחות, מתרחשים תהליכי ריענון וריפוי לגוף וגם המוח מתרוקן ומתנקה ומפעיל תהליכי זיכרון וקוגניציה. כל אדם זקוק למספר שעות שינה שונה, אך כולם זקוקים לשינה איכותית וטובה. ושינה איכותית נתמכת באמצעות מיטה טובה, כרית איכותית וכמובן גם מזרון לתמיכה של הגוף. מזרון ויסקו הוא מזרון שנוצר במעבדה של נאס"א לתמיכה ובלימת זעזועים ועשה עם השנים את דרכו אל חדר המיטות של אנשים רבים. הוא נותן תמיכה טובה לגוף, מתאים את עצמו לגוף של האדם וסופג תנועה.

Uriel היא חברה המתמחה בייצור ושיווק מוצרי תמיכה אורטופדיים ברמה הגבוהה ביותר. החברה בעלת ניסיון של מעל ל-40 שנה ומוצריה נמכרים בארצות רבות ברחבי העולם ומספקת שירות וייעוץ מקצועי.

קרדיט: Freepik.com

לישון בהתאם

כל אדם ישן בצורה שונה- בבטן, על הצד וגם על הגב. בנוסף, כל אדם זקוק למספר שעות שינה שונות, הרגלי שינה, העדפות לגודל מיטה, טקסים לשינה טובה ועוד. כך גם ההעדפה בבחירת המזרונים למיטה. כיום קיימים בשוק מגוון שרחב של מזרונים למיטה, כאשר כל אחד מיוצר מחומר שונה, מידת נוקשות או רכות וגודל שונה. מהמזרונים הוותיקים יותר עשויים מקפיצים. מזרונים אלו עשויים משכבת סלילים העטופים בשכבת נוחות וההבדל ביניהם נובע משוני בסוג הסלילים ובפריסתם.

 

לעצב את חדר השינה

חדר השינה שלנו הוא המקום הפרטי והאישי שלנו, שם אנו נרגעים בסוף היום, מורידים את הבגדים ונכנסים אל הפיג'מה, ומנסים לנוח מכל פעילויות היום. כיון שחדר השינה מיועד בעיקרו לשינה ישנה חשיבות גבוהה לרהיט המרכזי בחדר- המיטה. היא נמצאת לרוב במרכז החדר  ונחשבת לפריט העיקרי בו ולכן רבים בוחרים לרכוש מיטות מעוצבות, המשלבות לא רק נוחות בשינה אלא גם מתאימות בעיצוב שלהן לסגנון החלל ומשפיעות על אווירה נינוחה ומרגיעה. בנוסף, אנחנו מבלים מספר שעות לא מבוטל במיטה- בשינה, בצפייה בטלוויזיה, בשיחה עם בן הזוג לפני השינה או סתם קריאה של ספר טוב בסוף השבוע ולכן הנוחות שלה חשובה מאוד.

Uriel היא חברה הקיימת מעל ל-40 שנה בתחום מוצרי תמיכה אורטופדיים ומציעה מגוון של מזרונים אורטופדיים. עובדי החברה בעלי הכשרה מתאימה ומספקים ייעוץ ומענה לכל שאלה ובעיה.

Exit mobile version