Site icon מקומון רמת גן

ליעד אילני לארגון אומ"ץ:"הזמנת זינגר לטקס לזכר אבנרי דומה להזמנת שוחט לאירוע של צמחונים"

ליעד אילני:''זהירות קומבינה''. צילום ראובן קופיצ'ינסקי

ראש העיר ישראל זינגר הוזמן להשתתף בטקס שתקיים תנועת אומ"ץ לזכרו של יו"ר התנועה לשעבר אריה אבנרי ז"ל.חבר המועצה ליעד אילני במכתב ליו"ר הארגון:"הדבר משול בעיניי לכך ש'תנועת הצמחונים והטבעונים בישראל' תקיים את הכנס השנתי שלה בבית מטבחיים ותזמין את השוחט הראשי לברך בו".
תנועת אומ"ץ העוסקת במנהל תקין וקידום צדק בחברה הישראלית תקיים טקס לזכרו של יו"ר התנועה המיתולוגי, אריה אבנרי ז"ל ברמת גן ולטקס הוזמן ראש העיר, ישראל זינגר אשר החודש אפריל האחרון המשטרה המליצה להעמיד לדין על עבירות מרמה והפרת אמונים. הדבר עורר את זעמו של חבר המועצה ליעד אילני ששלח מכתב זועם למעוזיה סגל יו"ר התנועה.

ליעד אילני:"זהירות קומבינה". צילום ראובן קופיצ'ינסקי

תחת הכותרת:'האומ"ץ לבטל את החרפה" כותב אילני: "נדהמתי לגלות כי תנועת אומ"ץ, שבחרה לקיים את 'טקס הענקת אות לזכרו של אריה אבנרי ז"ל 2016 'בעיר רמת-גן, הזמינה את מר ישראל זינגר, ראש עיריית רמת-גן, שבימים אלו ממתין להחלטת פרקליטות המדינה בעניינו, לאחר שמשטרת ישראל המליצה להעמידו לדין בגין חשד לביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים".

"הדבר משול בעיניי לכך ש'תנועת הצמחונים והטבעונים בישראל' תקיים את הכנס השנתי שלה בבית מטבחיים ותזמין את השוחט הראשי לברך בו. 3 .אני קורא לכם לשמור על כבודו של אריה אבנרי ז"ל, איש רב פעלים ולוחם אמיץ בשחיתות השלטונית ולא לאפשר לראש עיריית רמת-גן, החשוד בפלילים, לשאת דברים באירוע חשוב זה".הוסיף אילני.

Exit mobile version