Site icon מקומון רמת גן

לילה טוב- מחר קמים עם בייבי-פייס

קרדיט - Canva

אקנה היא אחת הצרות האסטטיות הגדולות אתן מתמודד היקום כולו, והיא בהחלט סוחטת לא מעט כוחות נפש, תקציבים משמעותיים וגם זמן יקר. הפתרונות הרפואיים האגרסיביים לא אהודים במיוחד על קהל היעד שלהם ובצדק- לעיתים תופעות הלוואי העלולות להיגרם הן לא פשוטות וגם הרופאים אינם ששים בדרך כלל להנפיק להם מרשמים ללא הגבלה.  פתרונות קוסמטיים הם דרך ארוכה שלא תמיד רואים את סופה, ובעיקר- לא תמיד רואים את תוצאותיה. טיפול באקנה בפנים או בגב הוא אתגר משמעותי עבור מרפאות קוסמטיקה לסוגיהן, ולא תמיד הסיפור מסתיים בהצלחה. זו הסיבה שלקוחות שניסו את מוצרי הדגל של אוניקס חזרו אלינו מוקסמים. בואו איתנו לסקירה מהירה על חידושים ושיטות טיפול באקנה בפנים או באזורים שונים בגוף.

מה זה אקנה בכלל

אקנה היא התפרצות פצעונים שומניים בעור, אפשר להעמיק הרבה בהסבר התהליך שגורם לפצעוני אקנה להתפרץ ברמות שונות של חומרה, אבל עדיף לשים לב בעיקר לגורמים הנשלטים שיש להם השפעה מכרעת על המצב. מזונות עתירי שומן, חומרים רעילים לגוף שנמצאים במזונות מגוונים וכמובן בסיגריות למיניהן, וגם לחץ נפשי. כל אלו מהווים זרז משמעותי להתקפי אקנה, אבל הופעת פצעונים בודדים או רבים יותר באופן קבע היא לרוב לא ממש נשלטת. אקנה יכולה להתבטא גם מעבר לעור הפנים, כאשר הסיבות וגם טיפול באקנה בגב יהיו זהים לאלו של אקנה במצח או בלחיים, המינון שונה בעיקר בגלל ריכוז חומרים מסוימים בעור הגב או הפנים. טיפול באקנה בגב הוא אמנם יותר נוח מבחינה חברתית- חזותית, אבל אינו שונה מבחינת המורכבות שלו.

מה ניתן לעשות במצבי אקנה

ברפואה הקונבנציונלית מתחילים במשחות קלאסיות המייבשות את העור ברמה מקומית, לפעמים בשילוב קרמים שונים לטיפול יומיומי, במידה שאין שיפור יוכל הרופא להמליץ על טיפול תרופתי דרך הפה, לאו דווקא ראקוטן, יש עוד כמה אפשרויות קודם לכן. במידה ושום דבר לא יצליח [רמז- מסתבר שזה מה שיקרה] ההמלצה תהיה ללכת על זה.ראקוטן הוא כידוע בעל רשימת תופעות לוואי לא פשוטות ודורש מעקב צמוד אחרי תפקוד הכבד ועוד כמה דברים שעלולים להיות מושפעים מהטיפול. בעולם הקוסמטיקה יש המון אפשרויות טיפולי פנים שמסייעים לכך, אבל יעילותם אינה מלאה, עלותם גבוהה ומשך הזמן הוא ארוך ומייגע. מחפשים פתרון חדשני פורץ דרך? מצאתם את עולם הטקסטיל הבריאותי שלנו. נותנים למצעים המועשרים במינרלים לעשות את העבודה. ככה קמים בבוקר נקיים!

קל , נוח לשימוש והתוצאות נפלאות!

Exit mobile version