Site icon מקומון רמת גן

ליהנות ממים מסוננים

איכות המים

שתיית מים חשובה לבריאות האדם. המים עוזרים לפעילות תקינה של הגוף ולכן קיים עידוד נרחב של אנשים להגביר את צריכת הנוזלים והמים שלהם. אך גם איכות המים לשתייה חשובה לא פחות מהכמות. לעיתים ניתן למצוא במים חומרים כמו אבנית, גופים זרים,  חלודה ועוד חומרים שאינם מתאימים לצריכה של בני אדם. קיימים כיום מגוון רחב של מוצרים המאפשרים לצרכן להנות ממים איכותיים בהישג יד. מטהר מים למשל, מאפשר טיהור והוצאה של אותם חומרים באמצעות מערכת מתקדמת של מסננים ופילטרים אשר עובדים בכמה שלבים לסינון אידיאלי, וניתן להתקינו מתחת לכיור כך שניתן להנות ממים איכותיים בכל עת.

תמהיל הנה חברה מובילה בתחום חיסכון באנרגיה באמצעות טיפול נכון באבנית, על מנת לאפשר שמירה על הבריאות, חיסכון באנרגיה וכסף. החברה מתמחה במתן פתרונות מקיפים בתחום ונותנת מענה למגוון סקטורים.

קרדיט: Pixabay.com

מים קשים

המים במדינת ישראל נחשבים ל"מים קשים". מים אלו מכילים כמויות גבוהות של יוני מגנזיום, סידן ולפעמים גם ברזל. אמנם אין סכנה בריאותית בשתייתם, אך כן טעמם עשוי להיות לא טעים והם  יכולים לגרור שלל בעיות נוספות שאינן נוגעות רק לשתייה. ניתן לראות את הבעיות כאשר המים הקשים מתחממים, בגופי חימום דוגמת מכונת כביסה, דוד מים או קומקום- כך שנוצרת התגבשות של אבנית על המכשירים השונים. הצטברות אבנית הנה בעייתית שכן היא גורמת להתקלקלות המכשירים, מאיצה תהליך חמצון במתכות וגורמת לחלודה ועשויה לגרום לסתימה בצנרת. מסיבה זו, קיים מסנן בית בייתים, אשר מטרתו לסנן את אותם חומרים בכדי לאפשר טעם טוב יותר במי השתייה וכן לצמצם את היווצרותה של האבנית כתוצאה מאותם חומרים.

 

חיסכון בכסף

ככל שהזמן עבור, בלאי באזורים ומכשירים שונים בבית מתרחש. משקעים של חומרים שונים עשוי לגרור תקלות, סתימות ופגמים. המים בישראל מכילים מינרלים שונים אשר במגע עם חום עשויים להוביל לבעיות כמו אבנית וחלודה במכשירי החשמל כמו מכונת כביסה, מדיח או דוד שמש וכן בצנרת. משקעי אבנית הינם בעייתיים מכמה סיבות. ראשית, כאשר מדובר במכשירי חשמל, האבנית יוצרת מעין שכבת בידוד כך שצריכה החשמל עולה ואיתה גם עלות ההוצאה הכספית. בנוסף, המים בשילוב עם מתכות שונות יכולים ליצור קורוזיה אשר מהווה בעיה בפני עצמה ומצריך החלפה של הצנרת או מכשירי החימום. פילטר מים לבית מאפשר סינון המים כך שאורך חיי המכשירים והצנרת עולה. כך נוצר חיסכון גם בעלות צריכת החשמל וגם בהוצאה כספית על תיקונים או החלפה של אותם מוצרים.

תמהיל היא חברה מובילה בתחום החיסכון באנרגיה, אשר שמה דגש על טיפול נכון באבנית למען שמירה על הבריאות וחיסכון בכסף ואנרגיה. החברה היא היבואנית הבלעדית למערכות "סלמנדר" לטיפול בקורוזיה ואבנית.

Exit mobile version