Site icon מקומון רמת גן

ליהנות מהעור בעזרת האור

קרדיט - Canva

היום ישנם טיפולים שונים המאפשרים להגיע לשיפור במראה העור ומצבו גם ללא כאבים או פעולות פולשניות. חימום העור בצורה מבוקרת וממוקדת התגלה כדרך לעודד חידוש וצמיחה בעור, תהליכים אשר בעור צעיר קורים בקצב מהיר מאטים עם השנים, מה שגורם לעור להיראות עייף יותר. יצירת החום נעשית בעזרת מקורות שונים לאנרגיה כמו גלי רדיו, לייזר או באמצעות מכשיר פוטותרפיה נמצא כדרך לחדש את העור. פוטותרפיה היא שיטה שנעשה בה שימוש לא רק לחידוש מראה העור והצערתו אלא להתמודדות עם מצבים שונים כמו כתמי גיל, קמטים, אקנה ודלקות בעור וגם בפרקים.

"פצעי בגרות"- כך תיפטרו מהפצעים ולא רק בגיל ההתבגרות

אקנה, הנקרא ע"י רבים פצעי בגרות בגלל שכיחותו בגיל זה, לא מופיע רק בגיל ההתבגרות. לרוב חוסר איזון הורמונלי כפי שישנו גם בזמן ההיריון או בגיל המעבר גורם גם הוא להיווצרות אקנה. מעבר לכך, הוא יכול להופיע לא רק בפנים אלא גם באזורים אחרים כמו הגב או הכתפיים. בעבר טיפול פנים אקנה היה באמצעות תכשירים מרשתות הפארם שלא ממש עבדו או תרופות במרשם שגרמו לרגישות רבה לשמש. היום ישנם טיפולים יעילים וגם נוחים יותר. אחד מהם הוא פוטותרפיה: אנרגיית האור. נמצא שאנרגיית השמש מפחיתה דלקות בעור ולכן עוזרת למגוון תופעות כמו פסוריאזיס וגם אקנה שכולל גם דלקת בעור. הפוטותרפיה מטפלת לא רק בדלקת אלא גם בנקבוביות הסתומות שנסתמות בעקבות ייצור יתר של סבום (חלב). האור מביא לקילוף העור המלוכלך וצמיחת עור נקי. הטיפול גם מחזק את מערכת החיסון, מעודד את זרימת הדם, מפחית זיהומים ומשכך כאבים.

למצוא את הטיפול המתאים וגם את המקום הנכון

כדי לעבור טיפול מתאים שיביא לתוצאות מעולות וגם יתבצע כפי שצריך, חשוב לבחור מקום מקצועי, שמטפליו בעלי ניסיון ומיומנות לאותו סוג טיפול. מכשיר פוטותרפיה לדוגמה דורש שמירה על כללים וזהירות ובכלל הפעלתו באופן מקצועי. כך גם סוגים אחרים של טיפול כמו באמצעות גלי רדיו, לייזר או אולטרסאונד. ישנם היום מקומות שנפתחים מבלי שבעלי המקום עברו את ההכשרה וההסמכה המתאימה להציע את אותם טיפולים. הם חושבים בטעות שאם מדובר על מכשיר הניתן לקניה ומגיע עם הוראות הפעלה כל אחד יכול להציע טיפול באמצעותו. ישנם אמנם מכשירים ביתיים אך הם אינם חזקים ויעילים כמו מכשירים מקצועיים אשר טיפול באמצעותם דורש הכשרה מתאימה. כאשר אתם מחפשים מקום קבוע לעבור בו טיפולים, וודאו שזהו מקום מקצועי עם מטפלים מיומנים ומנוסים.

קליניקת לה בארו מציעה סוגים שונים של טיפולים מתקדמים בעזרת מכשור חדשני ומתקדם ועל סמך מקצועיות ללא פשרות. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version