Site icon מקומון רמת גן

לחמם את הבית ואת הלב

אמנם ישראל אינה ידועה בתור מדינה קרה במיוחד, אך בכל זאת אנו זוכים לימי חורף קרים וסערות חורף פרועות. אולי דווקא בגלל זה שאנו רגילים לימי שמש ברוב השנה, יותר קשה לנו להתמודד עם החורף הקר. וכאשר הטמפרטורות יורדות אנו מחפשים פתרונות לחימום הבית.

ישנם סוגים שונים של פתרונות לחימום הבית, מתנורים חשמליים ועד  מזגנים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, אך ישנו פתרון חימום אחד הבולט מעל כולם בשונותו. אנו מתכוונים לקמין עץ אותנטי.

הפתרון שמחמם את ישראל

כל מי שאוהב את איכות החיים, החוויה וכמובן רוצה ליהנות מחורף חם, מחפש אחר הפתרון הטוב ביותר. בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים בהתקנת קמין עץ לבית. הראשונים לאמץ זאת היו אלו אשר חיפשו קמין בצפון או באזור הרי ירושלים, הסובלים מטמפרטורות קרות ואף שלגים בחורף. אך גם תושבי אזור המרכז אינם רוצים לסבול בחורף ומאמצים בחום את הפתרון הזה. וכך הם נהנים מפתרון מעולה ובעל ערך מוסף. לצד היתרונות של קמיני עץ, ישנן סיבות שונות מדוע קמין עץ הופך להיות פופולרי בארץ.

אחת הסיבות היא העלייה במודעות לעיצוב. אנשים רוצים חווית מגורים ולכן הם משקיעים יותר בבית. הם אינם מסתפקים רק במשב אוויר חם המייבש את הבית, הם רוצים חוויה נעימה המדברת אל כל החושים. ואת זה בדיוק מעניק להם הקמין. הוא מחמם לא רק את הבית, אלא גם את הלב. הוא הופך להיות לאטרקציה המשנה את השגרה ומעניקה לערב המשפחתי אופי אותנטי.

מתאים לכל בית. צילום: pexels

סיבה שנייה לפופולריות של קמין עץ לחימום הבית היא העלייה בהיצע והירידה במחירים. כיום ישנם ספקים רבים המציעים מבחר גדול של קמינים, דבר המוזיל גם את המחירים. הקמינים מגיעים בגדלים שונים ובעיצובים מרהיבים. ניתן למצוא קמינים בסגנונות עתיקים לצד קמינים מודרניים בעלי עיצובים חדשניים.

העיצובים השונים הופכים את הקמין לתוספת עיצובית מדליקה המעניקה אופי לבית בכל ימות השנה. לא נוכל להגיד אותו הדבר על תנור הספירלה החשמלי או המזגן.

הסקה טבעית

קמין עץ מספק לכם הסקה טבעית בעלת יעילות אנרגטית גבוהה. ניתן להשתמש בעצים להסקה או בכופתיות עץ טבעיות ונוחות לשימוש. הקמין פולט חום רב ותמשיכו להרגיש אותו גם לאחר שכבתה האש.

צילום: pexels

הקמין הוא פתרון בטוח המתאים לשימוש ביתי, זאת בתנאי שבחרתם בקמין תקני והתקנה מקצועית. התנור מחמם את הבית והעשן נפלט החוצה דרך הארובה, ללא ריחות רעים או גזים רעילים בתוך הבית.

אפשר להמשיך לדבר על החיסכון האנרגטי, אך לצד היתרונות שלו בתור פתרון חימום לבית –  אין שום פתרון היכול להתחרות עם קמין העץ בחוויה. דמיינו את המשפחה מתקבצת יחדיו, מהופנטת מהאש הלוחשת ומתרווחת בכורסה עם כוס משקה חם. הקמין מביא לכם רגעים קסומים ובלתי נשכחים. מי שיש לו קמין עץ בבית צפוי לחכות בהתרגשות לימי החורף הקרים.

Exit mobile version