Site icon מקומון רמת גן

לחיות באופן בריא

אחת הדרכים הנפלאות ביותר לחיות באורך חיים בריא יותר זה באמצעות תזונה נטורופתית. באמצעות תזונה נטורופתית תוכלו לחזק את מערכות הגוף, התזונה עצמה עשירה בוויטמינים, מלאת מינרלים וכן דלה מאוד במזונות מעובדים ותעשייתיים, כמו כן תזונה נטורופתית בעיקרה מתמקדת בענייני טיפול או חולי, וכן ישנם אנשים אשר בוחרים בתזונה זו משום שקל מאוד להתמיד בה. בנוסף בחירת התזונה תעשה בהתאם לצרכיו של המטופל ובהתחשב בחולי הספציפי שאיתו הוא הגיע. תזונה נטורופתית יעילה במיוחד וכן משפרת פלאים את מצב החולים ועוזרת להם להתמודד באופן יעיל יותר ובריא יותר עם החולי שעמו הגיעו לקליניקה. בנוסף חשוב שנבחר במטפלת אשר יודעת את עבודתה ואשר הינה מקצוענית ואיכותית בתחום. לשם כך תוכלו לבחור באדוה שלו אשר הינה תזונאית ונטורופתית N.D C.L.H בוגרת מכללת רידמן לרפואה משלימה. אדוה מאמינה בטיפולים מקיפים ולהיכנס לשורש הבעיה תוך התייחסות למקור הבעיה, כמו כן בבניית תכנית הטיפול תעשה אדוה אבחון ותשאול בנוגע לבעיה, תנתח את אורח החיים של המטופל, היסטוריה רפואית, בדיקות דם, בדיקות מעבדה ועוד. כל אלו יעשו תחת המקצועיות הגבוהה ביותר שניתן וכן גם תודעת שירות יוצאת מגדר הרגיל.

קרדיט freepik

לטפל באופן ממוקד

אחת הבעיות הנפוצות כיום זהו עניין הצרבות אשר מקשות על החיים של הסובלים מהן ולמעשה מפריעות לו בשגרת היומיום. כמו כן צרבת טיפול הינו הכרחי והוא יכול להיעשות באמצעות טיפול נטורופתי אשר יאבחן את אזורי הפגיעה, יבין האם הצרבת היא כרונית וכן יעשה למעשה שינוי תזונתי על מנת להקל בכאבים ולמנוע החמרה של המצב. צרבת טיפול חייב להיעשות אצל מומחים אשר מתמחים בתחום ואכן יודעים כיצד לטפל בעניין הצרבות באופן מדויק אשר יקנה למטופלים חיים קלים יותר ונעימים יותר.

לבחור באדם הנכון

נטורופתים מומלצים ישנם הרבה אך בשביל לבחור את האדם הטוב ביותר בשבילנו נצטרך לוודא קודם כל את הניסיון שלו, אחר כך נוודא את תחום ההתמחות שלו ונוודא שהוא אכן יכול לטפל בשלל המחלות השונות, כמו כן נרצה גם לוודא את הזמינות של הנטורופת וכן את חוויה הטיפול שהוא או היא מעניקים למטופליהם. לשם כך תוכלו לבחור באדוה שלו אשר הינה אחת מהנטורופתים המומלצים ביותר שיש בתחום, אדוה הינה תזונאית ונטורופתית N.D C.L.H בוגרת מכללת רידמן לרפואה משלימה. אדוה תעניק לכלל לקוחותיה יחס חם ואישי, הבנה מעמיקה של הבעיה, וכן מגוון רחב של טיפולים לכל סוגי המחלות והבעיות תוך מתן טיפולים איכותיים וקפדני, בנוסף היא תוודא ההיסטוריה הרפואית שלכם וכן תוודא איתכם מספר דברים בטרם התחלת הטיפול. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-2048393 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה \ שאלה בנושא.

Exit mobile version