Site icon מקומון רמת גן

לוקחים אחריות: תושבי רמת גן יצאו להתנדב במבצע ניקיון החופים ממפגע הזפת

כ-60 מתושבי העיר רמת-גן יחד עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן הגיעו אתמול להתנדב בחוף פלמחים וסייעו בניקוי הלכלוך והזפת מהחוף. בתיאום עם רשות הטבע והגנים העירייה דאגה להסיע את התושבים לחוף ולצייד אותם בשקיות, כפפות, מסכות N95, מגרפות, כובעים, כריכים ושקיות ניילון לעטיפת הנעליים.

בשבוע שעבר (התבררו ממדיו של זיהום זפת שבעקבות הסערה האחרונה נפלט מספינה בים התיכון אל עבר חוף פלמחים. מיד עם היוודע על הטרגדיה האקולוגית, הנחה ראש העיר כרמל שאמה הכהן להקים מערך התנדבות בעיר שייסע באופן ייעודי לנקות את החוף. שאמה הכהן אף הגדיל לעשות וקרא לתושבים להתנדב באמצעות הרשתות החברתיות.

כרמל שאמה הכהן בחוף פלמחים. תמונה: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

במהרה גויס צוות משימתי שכלל 2 אוטובוסים ועליו כ-60 מתנדבים שהגיעו אתמול יחד עם ראש העיר ונבחרי ציבור נוספים בעיר, לנקות את חוף פלמחים בפעילות שארכה ארבע שעות. העירייה דאגה לתושבים להסעה, כריכים וכובעים וחולצות לפעילות. המתנדבים השאירו בסוף היום חוף הרבה יותר נקי מזפת.

תושבי רמת גן בניקיון חוף פלמחים ממפגע הזפת. תמונה: באדיבות דוברות עיריית רמת גן

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "גאווה עירונית לראות את הרמת גנים צועדים עם כפפות ומגרפות, בכדי להציל את חוף פלמחים מהזפת וכעת, חוף פלמחים הרבה יותר נקי מזפת. כפי שפעלנו להציל עצים שייעודו לכריתה והפחתנו בכלי רכב מזהמים בפארק הלאומי, אנחנו מעוניינים לסייע גם באתגרים אקולוגיים מחוץ לגבולות העיר. אני מודה לכל המתנדבים והמתנדבות על התגייסותם למבצע הניקיון".

Exit mobile version