Site icon מקומון רמת גן

להתחיל מחדש ללא דאגות כספיות

קרדיט - Canva

בעלי עסקים מכירים את המצב שבו משבר כספי יוצא משליטה והחובות נערמים, האפשרויות שהם עומדים מולן לפתרון המצב הולכות ומצטמצמות והייאוש מתגבר. לא חייבים להגיע למצב שבו החייב נשאר מול שוקת שבורה וחייב להכריז על פשיטת רגל. יש דרך לצאת מהמצב ולפתור את המשבר הכלכלי שלכם באמצעים פשוטים יותר, באמצעות סגירת חובות חכמה שאתם יכולים לעמוד בה וביטול כל הצווים וההגבלות שעומדים נגדכם. כשהולכים למקום אחד שבו אפשר לרכז את הטיפול בחובות שלכם, לקבל סיוע כספי ממקורות שונים וחוקיים וגם לטפל בניירת ובביורוקרטיה שמתלווה לחובות שנערמים מול הגופים השונים, יש תקווה מחודשת להתניע את העסק שלכם מחדש ללא חובות ותוך כדי פריסה הגיונית וסבירה. המרכז הארצי לזכויות החייב עומד לרשותכם במתן ייעוץ וסיוע לטפל בניירות ובטפסים שנדרשים על מנת לסיים אחת ולתמיד את כאב הראש והדאגות שלכם.

לא לבד בסיפור הזה

הדבר הראשון שאנשים מרגישים כשהם נקלעים לחובות הוא החשש להישאר לבד וללא עזרה והכוונה שיכולות לחלץ אותם מהמצב. את הדרך אפשר להתוות על ידי פנייה לשירותי עורך דין חובות שעובד אתכם ומוציא אתכם צעד אחר צעד מהמבוך. את השירות הזה תוכלו לקבל במרכז ולהסתייע בייעוץ משפטי ובליווי של אנשי מקצוע מנוסים מסוגם שלא ישאירו אתכם לבד. על כל שאלה שלכם תהיה תשובה ותהיה לכם כתובת למי לפנות על מנת להגיע למצב שבו אתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות ולמי לפנות כדי לטפל בטפסים, לבטל צווי הגבלה ועיקול, לאחד חובות וגם להגיש את ההצעות שלכם לפירעון חובות ולאיחוד תיקים, אם צריך. זוהי הדרך הטובה ביותר לקבל תקווה להתחלה מחודשת כדי לראות את האור בקצה המנהרה.

גם חובות אפשר לסגור

יש דרכים שונות להחזיר חובות והדרך הטובה ביותר היא לא להתחמק מהעובדה שיש לכם חובה כלפי הנושים, אלא להגיע להסדר הטוב ביותר מבחינתכם שבו תשלמו כמה שפחות ריבית ועמלות. סגירת חובות בהוצאה לפועל אפשרית כאשר אתם מאחדים תיקים, חושפים את היקף הנכסים וההון שלכם על מנת להסדיר את החובות שלכם וגם פונים לקבלת הסדר פריסת חובות שבו תוכלו לעמוד על פי האמצעים שיש לכם וללא הסתבכויות. את כל המידע הזה תוכלו לקבל במקום אחד, יחד עם הפניות לייעוץ מקצועי של מומחים בתחום והצעות לסיוע כספי שתוכלו לקבל מגופים שונים. המרכז הארצי לזכויות החייב מציע לכם את השירות הזה כדי לתת לכם תקווה מחודשת לקראת יציאה מחובות לדרך חדשה ובטוחה יותר פיננסית.

Exit mobile version