Site icon מקומון רמת גן

להזמין אוכל בסטייל למקום העבודה

קרדיט: canva

אוכל טוב הוא משאת נפש של רבים ובמיוחד באמצע יום עבודה מפרך שבו רוצים להתפנק במאכל טוב באמת, מבלי לדאוג ללוגיסטיקה. כשעובדים מתחילים לנהל רשימות הזמנות ולשמור תפריטים של מסעדות מתחילה ההמולה הרגילה שבה יש תמיד אדם אחד שאחראי להזמין את כל המנות האלה ממקומות שונים, או להזמין רק ממקום אחד כך שלפחות כמה עובדים חייבים להתפשר על מה שהם רוצים באמת, ולשלם אולי אפילו יותר ממה שתכננו. את כל אלה אפשר לפתור באמצעות שירותי הסעדה חדישים בקונספט שלהם, שמאפשרים לעובדים להזמין מנות שונות לאותה ארוחה, בלי הגבלת מספר עובדים ואפילו עד אלפיים עובדים במפעל. זה מחייב אך ורק התחברות לאפליקציה יעילה שמרכזת את כל ההזמנות לרשימה אחת שאותה מנהלים שירותי הקייטרינג החדשים שלכם, חברת דיש. זהו שירות לוגיסטי שמרכז את כל ההזמנות מכל מיני מקומות אהובים ופופולריים ומשנע אותם בבת אחת למקום העבודה כדי שכל העובדים יקבלו באותה ארוחה את המנות שלהם ממקומות שונים בדיוק בזמן.

יותר אוכל טוב, פחות התעסקות בלוגיסטיקה

כשיש מי שמארגן לכם את ההזמנות והשינוע של הארוחות מכל מקום רצוי למקום העבודה בזמן וללא שהיות, זה הפתרון האידיאלי של מי שרוצה יותר אוכל טוב ומגוון בפחות כסף והתעסקות על חשבון זמן העבודה. היום אתם יכולים לפתור את כל הבעיות ואי הנעימות שנגרמת לכם בגלל פשרות שעושים בהזמנת ארוחות. בדרך כלל, מסתפקים בהזמנת ארוחות לעובדים ממקומות מצומצמים שאינם יכולים לגוון לכם ויש להם רק מספר מוגבל של תפריטים לבחור מהם. אי אפשר להחליף קייטרינג לעתים קרובות ולכן נתקעים לא פעם עם אותן ארוחות. לכן, הפתרון המושלם לכל קייטרינג למשרדים יכול להיות רק שירות שמביא לכם את הארוחות מכל המקומות שבהם אתם רוצים להזמין מבלי להתחייב בלעדית. זה בדיוק מה שעושה את השירות כל כך מגוון ומתאים להרבה מקומות עבודה שרוצים לתת מענה מושלם לעובדים.

הנוחות בהזמנה היומית

כשיש לכם אפליקציה להזמנת אוכל אין דבר נוח מזה להזמנת אוכל מגוון וטעים, טרי וחם שמגיע בדיוק ובזמן. לא צריך להתעסק יותר מדי בהזמנות אוכל שונות של עובדים רבים אלא להסתפק רק במה שיש באפליקציה ולתת לה לשדר את הנתונים למי שמשנע לכם את הקייטרינג למקום העבודה, שלוש פעמים ביום או בהזדמנויות מיוחדות שבהן אתם מזמינים קייטרינג. חברת דיש מציעה לכם פתרון מעולה לגיוון וחיסכון בשינוע ארוחות שעוזר לכל מקום עבודה להתארגן. צור קשר 0772316774

 

Exit mobile version