Site icon מקומון רמת גן

לא רק נשים – תכשיטים לגבר

מאז ומעולם תכשיטים היו חפצים יקרי ערך וסמלי מעמד עבור נשים וגברים כאחד. מסיבה כלשהי, במאה האחרונה ואף בתקופתנו מקובל יותר להתייחס לתכשיטים כאל חפצים השייכים לנשים. למרות זאת, יותר ויותר גברים מרשים לעצמם להצטרף לטרנד של תכשיטים לגבר, ובעידן שוויוני ופלורליסטי כעידננו, זה אך טבעי שגם גברים יזכו להתהדר בתכשיטים.

סמל מעמד

תכשיט הוא חפץ יקר ועדין העשוי ממתכות יקרות ולעתים אף משובץ אבני חן, שביצירתו מושקעות מחשבה ועבודה רבות. על מנת להפוך לצורף מומחה, אדם צריך לרכוש ידע וניסיון רבים ולהוכיח יכולות מוטוריות גבוהות וחוש אסתטי מיוחד במינו. בנוסף לכך, התכשיט מיוצר ממתכות יקרות ומאבני חן נדירות, לכן אין זה מפתיע שתכשיט יוקרתי מהווה סמל מעמד. גבר שעונד תכשיט יוקרה משדר עוצמה, סמכותיות והשתייכות למעמד סוציו אקונומי גבוה. שלא כבעבר, כאשר תכשיטי גברים נחשבו להחצנה מוגזמת של נובורישיות, כיום תכשיטי גברים נחשבים לסמל לטעם טוב.

קבוצת שייכות

אחד התפקידים שתכשיטים מילאו מאז ומעולם הוא ציון קבוצת ההשתייכות שלך: ענידת צלב מסמלת את היותך נוצרי, תליון "חי" או מגן דוד מסמל את היותך יהודי, ואילו תליונים קלטיים וסמלים של העידן החדש מסמלים את היותך קוסמופוליטי, בעל ראש פתוח וחשיבה מודרנית. בנוסף לכך, טבעות אליפות נענדות על ידי קבוצות ספורט שזכו באליפות, טבעת הבישוף מעידה על תפקידו, טבעות מחזורי לימודים במכללות מעידות על השתייכות למחזור ספציפי, וכן הלאה.

קמעות והגנה

בייצור תכשיטים מושקעות תשומת לב רבה ועבודה מדויקת, ומשחר האנושות נחשב חלק נבחר מן התכשיטים כבעל סגולות המעניק לעונד אותו הגנה, עושר והצלחה. לכל אבן חן סגולות ריפוי והגנה ייחודיות לה, וכן לעיצובים ספציפיים של המתכות היקרות. כאז כן היום, אנשים המבקשים להגן על עצמם ולזכות בריפוי או בסגולה אחרת עונדים את התכשיט המתאים, מתוך אמונה שהעיצוב המיוחד והאבן המתאימה יפעלו את פעולתם המיוחלת.

תכשיטים לגבר.תמונה pixabay

שוויון

היום, כל גבר יכול להתהדר בתכשיט יוקרתי מבלי לחוש יוצא דופן או עוף מוזר. הציבור הרחב מפנים כי תכשיט נאה והולם הוא תוספת לגיטימית להופעתו של הגבר המודרני, ותחום התכשיטים לגבר פורש כנפיים ומתפתח. תכשיט איכותי ונאה אינו מאבד מערכו עם השנים, וגבר עדוי תכשיט איכותי משדר יוקרה ומעמד מרשימים. בעידן המודרני שבו תכשיטים לגבר הופכים נפוצים יותר ויותר, העוצמה השקטה של תכשיט משובח תהווה תוספת נאה ומרשימה לכל גבר.

הצטרף לטרנד החם

זה הזמן לעלות על העגלה ולהצטרף לטרנד החדש, להתקדם לעולם שוויוני שבו גברים ונשים עונדים תכשיטים איכותיים ומעוצבים בקפידה. כשם שתכשיט נאה מעניק לאישה זוהר וחן, כך יעניק תכשיט איכותי לגבר סמכותיות, עוצמה אישית ויוקרה. עכשיו כל גבר יכול לרכוש את התכשיט שיהלום אותו בצורה הטובה ביותר. כפי שנאמר, תכשיטים – לא לנשים בלבד.

 

Exit mobile version