Site icon מקומון רמת גן

לא ליהלומנים בלבד: ברינקס ישראל פותחת שירות חדר כספות ללקוחות פרטיים ברמת גן

בתגובה למדיניות הבנקים לצמצום שירותי השכרת כספות, ברינקס ישראל משיקה שירות חדש תחת השם "Safe room by Brinks"

מהפכת הטכנולוגיה והתייעלות המערכת הבנקאית מובילה לטלטלה בקרב הלקוחות. מאות סניפי בנקים נסגרים בכל הארץ בשם הקידמה הטכנולוגית והבנקאות החדשה. מדובר במדיניות מוצהרת של מרבית הבנקים, שנועדה לחסוך כמובן בעלויות התפעול. ראוי לציין כי הפחתת כמות הסניפים היא איננה תופעה ישראלית. גם במדינות גוש האירו ובארה"ב ירד מספר הסניפים. יחד עם סגירת הסניפים, מצטמצמים אף שירותי השכרת הכספות הפרטיות שבעבר הציעו הבנקים ללקוחותיהם.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

חברת ברינקס המתמחה בשירותי ניהול מזומן פותחת חדר כספות ללקוחות פרטיים ועסקיים במתחם הבורסה ברמת גן ((Safe room by Brinks. ברינקס הינה מהחברות המובילות במשק במתן שירותי כספות לבעלי עסקים ולקוחות מסחריים ופרטיים. כאמור, השירות החדש יינתן במתחם הבורסה ברמת גן שעד כה היה פתוח ליהלומנים ועובדי הבורסה בלבד. המתחם עבר מיתוג מחדש ושיפוץ מהיסוד וכעת פותח שעריו לכל המעוניין לאחסן את נכסיו האישיים, פריטים בעלי ערך, תכשיטים, יהלומים ועוד, בביטחון מלא.

חדר כספות. (אילוסטרציה). צילום: Pixabay

במתחם נמצאות כספות בגדלים שונים אשר השימוש בהן פותר את המצוקה של לקוחות רבים שחשים כי השימוש בכספת פרטית הופך את ביתם ליעד לפריצה. בנוסף, בבתים רבים בישראל לא ניתן למקם כספות איכותיות מפאת משקלן (מחשש לקריסה) והכספות הביתיות הפשוטות אינן מסוגלות לעצור גנבים מיומנים.

בניגוד לשירות הניתן בסניפי הבנק, ברינקס מציעה ללקוחותיה ביטוח מלא על תכולת הכספת וליווי חמוש מלא מרגע ההגעה למתחם. בנוסף, המתחם מאובטח 24 שעות ביממה על ידי מאבטחי ברינקס המתמחה בשירותי בלדרות מאובטחים ועל כן מציעה ללקוחותיה העסקיים אף שירות בלדרות מאובטח מאתר הלקוח לחדר הכספות.

חברת ברינקס הינה חברה פרטית העוסקת בפתרונות לוגיסטיים מאובטחים מעל ל-150 שנה הכוללים בין השאר אחסנה, שמירה, ספירה, תפעול והובלה מאובטחת של כספים ודברי ערך אחרים. לברינקס הציוד, הידע, הניסיון וכוח האדם המתאים למטרה זו. החברה מספקת שירותי אחסון על פי ההנחיות המקצועיות של חברת ברינקס העולמית ומשטרת ישראל.

 

Exit mobile version