Site icon מקומון רמת גן

לאחר שני עשורים: הועבר התקציב להטמנת קו המתח בשכונת חרוזים

לאחר למעלה מ-20 שנים של הבטחות ואכזבות חתם ראש העיר על העברת הכסף מעירית ר"ג לחברת החשמל, לטובת הטמנת קו המתח העליון בשכונת חרוזים. ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "כולם הבטיחו ואכזבו. אנחנו שמים באמת את הכסף וגם מבצעים בשטח מתוך מחויבות מוסרית ודאגה לבריאות התושבים"

במסגרת הסיור שהתקיים השבוע בשכונת חרוזים, חתם ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, מול התושבים שלא האמינו שזה עוד יקרה, על העברה בנקאית של 15 מיליון ₪ לחברת החשמל, עבור ביצוע הטמנת קו המתח בשכונה ותיקון העוול שנגרם לתושבים, עוד בחודש ספטמבר 2019.

שכונת חרוזים סבלה במשך 20 שנה מנוכחותו של קו מתח העליון, שהוצב ברחוב אנה פרנק, השפיע על כל תושבי האזור ופגע באיכות חייהם. לאורך תוואי הקו ובדירות המגורים הסמוכות אליו, התבצעו מדידות קרינה שהצביעו על ערכי קרינה גבוהים מהמותר. בתום מאבק ארוך ועיקש, אושרה הטמנתו של קו המתח, במטרה להשיב את איכות החיים והשקט הנפשי לדיירים המתגוררים בתחומי השכונה. כעת ,לאחר שני עשורים, מיושם המהלך ההיסטורי על ידי הנהגת העיר החדשה, עם ההעברה הבנקאית לחברת החשמל.

רה"ע שאמה עם המסמך ההיסטורי בשכונת חרוזים. צילום: אילן ספירא

הטמנת קו המתח בשכונת חרוזים תניב השלכות חיוביות וארוכות טווח, תוך מתן מענה לצרכיהם של התושבים, שיפור איכות חייהם וייעול עתודת הקרקע. מהלך זה לטובת שיפור איכות חייהם של תושבי חרוזים, מצטרף להסכם חניון המכללה שברחוב אנה פרנק 12, שהוכשר לאחרונה בעבור התושבים ומכיל כ-60 מקומות חניה.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "למרות שמדובר בשנה תקציבית מאוד קשה עם קיצוצים רבים, החלטתי לבצע את הטמנת קו המתח ללא דיחוי, לאחר שעשרים שנה גררו רגלים, אכזבו וייאשו את התושבים. מיד לאחר שנבחרתי, זימנתי אלי את חברת החשמל והגענו להבנות בנוגע להטמנה והיום, חודשיים וקצת בתפקיד, 15 מיליון ש"ח כבר עברו בשעה טובה ומוצלחת. הגיע הזמן שגם תושבי חרוזים יחייכו אחרי כל מה שהם עוברים בשנים האחרונות, כאתר הבניה של העיר ללא בית ספר יסודי בשכונה".

הסיור בשכונת חרוזים התקיים במסגרת סבב הסיורים הקבועים בשכונות, שיזם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, עם כניסתו לתפקיד. באופן קבוע, פעמיים בשבוע, ראש העיר עורך סיורים בשיתוף גורמי המקצוע והתושבים בשכונות השונות בעיר. בכל סיור נפתחת ע"י ראש העיר קבוצת וואטסאפ פתוחה לטובת הצטרפות תושבי השכונה ומופעל שידור חי של המיקום, כך שהתושבים יכולים להצטרף. כל סיור מסתיים בבית הספר ובגן הממוקמים באותה שכונה.

Exit mobile version