Site icon מקומון רמת גן

כ-15 מיליון ש"ח יושקעו בשיפוץ מוסדות החינוך

בית ספר. צילום באדיבות pixabay

שנת הלימודים שהסתיימה השבוע היא רק אות הפתיחה להכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ עבור תלמידי העיר, שיעשו את דרכם אל מסגרות החינוך הפורמאליות ב-1 בספטמבר. השנה תקציב החינוך הוא התקציב העירוני הגדול ביותר ומסתכם בכ-453.2 מיליון ש"ח – 34% מתקציב העירייה, כשההשקעה של הרשות לכל תלמיד בממוצע עומדת על סכום של כ-16,000 ש"ח.

בכדי להתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין, עיריית רמת-גן, באמצעות אגף החינוך ואגף התשתיות, תעסוק במהלך חופשת הקיץ בפיתוח ושדרוג מוסדות החינוך העירוניים, כשהיקף העבודות מסתכמות בסכום של למעלה מ-15 מיליון ש"ח.

עבודות הבינוי והשיפוצים השנה יכללו, בין היתר, בניית כיתות אקוסטיות, צביעה כללית, שיפוץ של 55 תאי שירותים ושירותי נכים, שיפוץ אולמות ספורט, בניית פירי מעליות ושירותי נכים להנגשה, הקמת מרחבי למידה חדשניים (M-21), התאמת כיתות לימוד, התאמת מבנים לגני ילדים חדשים, הקמת הצללות בחצרות, החלפת מתקני חצר, עבודות בטחון ובטיחות ועוד.

 לצד עבודות השיפוץ, מערכת החינוך ברמת-גן מתחדשת השנה גם באשכול גנים מפואר ברחוב החיל, שיכלול ארבע כיתות גן. בנוסף, במהלך השנה תחל בנייה של שני אשכולות גנים חדשים בשכונת חרוזים ובמתחם נגבה וכן במהלך החודשיים הקרובים תצא לדרך הבנייה של קריית החינוך החדשה במזרח העיר.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן כולה נמצאת בתנופת התחדשות ואיתה גם מערכת החינוך העירונית. השנה תקציב החינוך מהווה את התקציב העירוני הגדול ביותר, מה שמאפשר לעירייה להשקיע סכומים חסרי תקדים גם בהיבט הפדגוגי וגם בהיבט התשתיתי. לקראת שנת הלימודים הקרובה מוסדות החינוך יעברו מקצה שיפורים, כדי שהעיר תהיה ערוכה ומזומנה לקלוט את התלמידים שלה בסביבת לימודים נעימה, אסתטית וראויה יותר".

Exit mobile version