Site icon מקומון רמת גן

כשספורט וידע נפגשים- תלמידי שמעון בן צבי זכו בחידון ספורט ארצי

שבוע החינוך הגופני בתיכון שמעון בן צבי זימן לתלמידים אירועי שיא ייחודיים, בהובלתה של מנהלת בית הספר אלה ספיר גונן וצוות מורי החינוך הגופני. תלמידי מגמת הספורט מכיתות ט'-י' ראיינו את מאמן הכדורסל, עודד קטש, במסגרת משדר מיוחד שצולם לערוץ one

קטש למד בתיכון שב"צ בין השנים 1988-1991 ומאמן כיום את נבחרת ישראל ואת הקבוצה היוונית פנאתנאיקוס. במפגש שנערך בזום, השתתף גם אבינועם ראוך, המורה המיתולוגי לחינוך גופני, שלימד את קטש בשב"צ לפני כשלושה עשורים. התלמידים הכינו מראש שאלות עליהם השיב קטש במפגש. הוא שיתף את התלמידים בזיכרונותיו מבית הספר וסיפר איך הצליח לשלב בין ספורט ללימודים. התלמידים התעניינו במשחקים מרגשים שלו לאורך הקריירה ושאלו  על ההתמודדות שלו עם הפציעה, ועל ההבדלים בין ספורטאים ביוון לספורטאים בישראל. הראיון ישודר ביום שבת ה-20.3 בשעה 13:00 בערוץ one.

אירוע נוסף שהביא גאווה לתיכון היה חידון הספורט הארצי לתלמידים של משרד החינוך והתאחדות הספורט לבתי ספר. בחידון, שהתקיים השנה לראשונה, השתתפו 28 בתי ספר והנבחרת של שב"צ זכתה במקום הראשון. החידון כלל 40 שאלות הקשורות לענפי ספורט שונים, כמו כדורסל, כדורגל, טניס, כדור מים וחץ וקשת. עוד נשאלו התלמידים על הישגים של ספורטאים בולטים בהיסטוריה, נשים בספורט, אירועי המכביה ומשחקים אולימפיים ופאראלימפיים. צוות מורי החנ"ג של בית הספר הכין בימים האחרונים את התלמידים לחידון. התלמידים איתמר גלזר, נדב ביסטריצקי, תומר הראל ועומר מלכה הפגינו בקיאות בחומר וענו נכונה על 37 שאלות. החידון הועבר בשידור ישיר בערוץ one.

תלמידי שמעון בן צבי בחידון הספורט הארצי

בתחילת השבוע התקיים גם מפגש זום מרתק עם הספורטאי האולימפי אלכס אברבוך. אלכס, שהיה אלוף אירופה בקפיצה במוט, סיפר לתלמידים על חוויותיו בעולם האתלטיקה, על התמודדותו עם קשיים לאורך הקריירה ועל דבקות במטרה.

Exit mobile version