Site icon מקומון רמת גן

החליט להצטרף לגדעון סער? כרמל שאמה בהצהרה מפתיעה

מאז אתמול בערב, עם הודעתו של גדעון סער על פרישתו מהליכוד והקמתה של מפלגת ימין חדשה בראשותו, רוחש השטח הפוליטי בארץ ובקרב תושבי רמת גן סביב האפשרות שחברו הטוב של סער, ראש העיר כרמל שאמה, יעזוב את עיריית רמת גן ויצטרף אליו להרפתקה הפוליטית – תוך הבטחות לתפקיד שר בכיר.

על פי ההערכות, הוצע לכרמל המקום הרביעי ברשימתו של גדעון סער אך לפני שעה קלה מפרסם כרמל שאמה פוסט בו הוא מסביר ומבהיר כי הוא אכן תומך בגדעון סער ובמפלגתו "התקווה החדשה", אך בשלב זה אינו מתווכן לעזוב את העיר לטובת הכנסת והממשלה.

"בעלי אינטרס בעיר מפיצים שמועות ופייק לגבי עזיבתי אבל הנה לכם האמת והיא שקופה, פשוטה, חדה וברורה: הייתי שמח להוביל יחד עם גדעון סער את התקווה החדשה ולממש את הפוטנציאל הממשי לשינוי אמיתי במדינה, מגיע לעם ישראל ממשלה, שעובדת עבורו ולא משותקת ומפוצלת שעסוקה רוב הזמן במלחמות פנימיות, מגיע לעם ישראל שיח מאחד ומכבד נטול שיסוע ואלימות, מגיע לעם ישראל מערכת שלטון חוק, שעסוקה רק בלהגן על העם, על עשיית צדק ועל שמירת החוק ולא צריכה לחפש מי שיגן עליה מאיומים והסתה חדשות לבקרים".

כרמל שאמה. צילום: דוברות עיריית רמת גן

"איינשטיין אמר שזו אי שפיות לעשות שוב ושוב את אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת. מי שרוצים שינוי צריכים להבין שהשינוי לא יכול להצליח מהמרכז שמאלה לא משנה כמה טובים יהיו האנשים המובילים וכוונותיהם. אחרי אריק שרון ז"ל גדעון סער הוא היחיד, שיוצא מתוך הנהגת הליכוד ומציב אלטרנטיבה מצויידת בנסיון וחזון"

"אז למה החלטתי להשאר ברמה המקומית למרות האפשרויות המפתות והרצון להיות חלק מרכזי ממימוש התקווה? ולמרות האמונה המלאה שגדעון סער גם רוצה באמת בשינוי וגם מתאים ויכול לממשו.
שתי סיבות, האחת היא התחייבותי הברורה אליכם שלא משנה מה יוצע לי במישור הלאומי אני מחוייב לשרת את העיר ואתכם שתי קדנציות כל עוד תרצו ותבחרו בכך. הסיבה השניה היא החיבור שלי לעיר ואליכם ומה שקורה בעיר שבעיני הוא תהליך נפלא עמוס בעשייה ציבורית שאינה נופלת מעשיית רוב השרים.
קבלתי החלטה נכונה או לא? קבלתי אותה בשניה והיא סופית ושלמה מבחינתי."
Exit mobile version