Site icon מקומון רמת גן

כרמל שאמה בקריאה לתושבי רמת גן: "כפרות אפשר גם על מטבעות"

בימים אלו, ימי הסליחות והכפרות, ראש העיר כרמל שאמה הכהן פונה לתושבי העיר בקריאה להימנע ממנהג הכפרות, ולהשתמש בפתרונות האלטרנטיביים השונים שמציעה ההלכה כמו של פדיון הכפרות במטבעות. כרמל שאמה: "שחיטת תרנגולות זכורה לי לרעה כילד. קורא לתושבי רמת גן להחליף את הכפרות בכסף".

ארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות אף הביע עמדה כי יש לקדם "פדיון כפרות" (פדיון כספי) כחלופה לשימוש בבעלי כנף וזאת על מנת לצמצם צער בעלי חיים ולמען שמירה על בריאות הציבור.

כפרות בבני ברק. צילום: גדי מונץ, פיקיויקי ישראל

יוזמה זו היא נדבך ממערך כולל של העירייה להיערכות לקראת הימים הנוראים ויום כיפור. ראש העיר כרמל שאמה הכהן הנחה לעזור לכל הקהילות בעיר על מנת ליצור את התנאים האופטימליים ביותר לארגון בתי הכנסת וסיפוק האמצעים הלוגיסטיים לקיום כלל המצוות בזמן החגים. העירייה תסייע ל-90 בתי כנסת בעיר עם גזיבו, תאורה ומצננים. כ-12 אולמות ספורט יעברו הסבה למתחמי תפילה לציבור תוך שמירה על כללי הריחוק החברתי.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "אני תומך במסורת האלטרנטיבית של פדיון הכפרות במטבעות, ומתנגד בתוקף לפדיון באמצעות שחיטת תרנגולות, שזכורה לי לרעה בתור ילד. אני קורא לתושבים ולכל קורא לכל חברי ראשי הרשויות להצטרף לקריאה הזו".

Exit mobile version