Site icon מקומון רמת גן

כרטיס ההטבות החדש למתנדבי רמת גן

פרויקט באר המשאלות ויחידת ההתנדבות העירונית של עיריית רמת גן שמחים לבשר על מהלך עירוני חדש במסגרתו יונפקו כרטיסי הטבות ייחודים למתנדבי העיר. מיום ליום גוברת המודעות בקרב חברות ועסקיים מסחריים כי הציבור בישראלי מעוניין לא רק לרכוש במחירים טובים ולקבל שירות הוגן, אלא גם לרכוש מעסקים שנתפסים כחברתיים. כרטיס ההטבות החדש יעניק מגוון רחב של קופונים, הנחות ושוברים ברשתות הגדולות בארץ, וכעת גם עסקים מקומיים בעיר יכולים להצטרף ולזכות לפרסום ללא עלות (קישור הצטרפות בסוף הכתבה).

העשייה החברתית היא מאבני היסוד של התרבות העירונית והשתתפות העסקים בעידודה חשובה מאי פעם!

הצטרפו עוד היום למאגר העסקים שלנו, תרמו הנחות ותזכו לקחת חלק במעגל הנתינה ולקבל חשיפה לעסק.

מתכון מנצח לשילוב של עשייה עסקית וחברתית.

פלטפורמת באר המשאלות היא נקודת המפגש בין כל אותם ישראלים וישראליות הנותנים מעצמם למען החברה, לבין רשתות ובתי עסק מרחבי הארץ המאמינים באותן מטרות חברתיות, ובוחרים לצ'פר את קהל הלקוחות שלהם שמתנדב או תורם לקהילה. חזונה של באר המשאלות הוא קידום התרומה לקהילה בארץ, בין אם בצורה פורמלית או בלתי-פורמלית. הוקרת המתנדבים ברמה הלאומית היא אבן דרך משמעותית לביסוס מעמדה המרכזי של ההתנדבות בחברה הישראלית כנורמה של ממש.
מה יוצא לעסקים ורשתות מהצטרפות כספקים בבאר המשאלות?
תרומה לקהילה וכמובן לקוחות חדשים ושבעי רצון!
בבאר המשאלות מאמינים שכשכולם נותנים אז לכולם יש מה לקבל. המתנדבים מעניקים מעצמם ומזמנם למען החברה הישראלית והעסקים המשתתפים בפרויקט מעניקים מעצמם בחזרה לחברה על ידי הוקרת לקוחותיהם המתנדבים.
כיום בפרויקט נמצאות עשרות רשויות מקומיות ומעל מאה עמותות ועשרות אלפי מתנדבים בכל הארץ.
אחד הפרויקטים הבולטים הוא בהובלה משותפת של באר המשאלות עם מרכזי ביג (פרויקט ביג משאלות) ונועד לעודד התנדבות באר.

תמונה: freepik

בין העמותות המשתתפות בפרויקט: עמותת 'עלם', עמותת 'לקט ישראל', עמותת 'דור לדור', עמותת 'פתחון לב' – 2 מסלולי התנדבות, עמותת 'יד שרה', מגן דוד אדום, עמותת 'אלווין ישראל', עמותת 'שיעור אחר', 'השומר החדש' – 2 מסלולי התנדבות, עמותת אנוש, עמותת 'צ'יימס ישראל', עמותת 'ידיד לחינוך', עמותת 'פוש' – 2 מסלולי התנדבות, עמותת 'אלוט', עמותת 'תנו לחיות לחיות', עמותת 'SOS חיות', עמותת 'ער"ן', עמותת 'פעמונים', עמותת 'בעצמי', עמותת 'סח"י' , עמותת 'רקפת', עמותת 'חיבורים', האגודה לסוכרת נעורים, עמותת 'מטב', עמותת 'אלון ואלה', עמותת 'גדולים מהחיים', עמותת 'נולדת לנצח'. רשויות מקומיות המשתתפות בפרויקט BIG משאלות: אשדוד, יקנעם, קריית אתא, אילת, קריית שמונה, טבריה, כרמיאל, יהוד.

למידע נוסף אודות פרויקט באר המשאלות ניתן להיכנס לקישור הבא

להגשת הטבה למועדון באר המשאלות בטופס דיגיטלי יש ללחוץ כאן

רוצים לחפש עמותה או תוכנית להתנדב בה? ללוח ההתנדבות ללחוץ כאן

Exit mobile version