Site icon מקומון רמת גן

כרטיסים לסופר קלאסיקו

בין אם אתם חובבים של עולם הכדורגל ובין אם לא, אתם בוודאי יודעים ששתי היריבות הגדולות ביותר של הכדורגל הספרדי בפרט ושל הכדורגל העולמי בכלל הן הקבוצות ברצלונה וריאל מדריד. מדובר כאן על שתיים מהקבוצות הגדולות ביותר בעולם עם סגל השחקנים המפואר ביותר בעולם, ואין מי שלא היה שמח לקבל כרטיסים לסופר קלאסיקו – המשחק שנערך בין שתי הקבוצות לפחות פעמיים בשנה, אם לא יותר.

חבילות לסופר קלאסיקו אפשר למצוא במחירים משתלמים במיוחד, ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הפרטים רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה ועולים על המטוס.

חבילות לסופר קלאסיקו – איך זה עובד?

המטרה של חבילות לסופר קלאסיקו היא בעצם למנוע מכם את ההתעסקות המיותרת של הרכבת חבילה בעצמכם. בוודאי יצא לכם לא פעם לסגור כרטיסי טיסה דרך חברה אחת, מלון דרך חברה אחרת, כרטיסים למשחק דרך חברה נוספת והעברות משדה התעופה למלון ובחזרה דרך עוד חברה. מדובר כאן על ארבעה ספקים שונים שתצטרכו לשלם להם ולהתנהל מולם, וחבל.

חבילות לסופר קלאסיקו מאפשרות לכם לקבל את כל ארבע הפונקציות האלו דרך חברה אחת, שאחראית למצוא לכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור התמורה הטובה ביותר. פרטים נוספים בנושא ניתן למצוא כאן: https://sportek.co.il/product-category/%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%a7%d7%95/

אפשר לבחור כרטיסי לסופר קלאסיקו במסגרת רכישת החבילות?

בהחלט כן. חבילות לסופר קלאסיקו מורכבות בצורה כזו שהן מאפשרות לכם "לזוז" בתוכן ולשדרג גם את המלון המוצע למלון טוב יותר ומרכזי יותר, וגם לשדרג את הכרטיסים לסופר קלאסיקו לכרטיסים שנמצאים במיקום קרוב יותר ובזווית טובה יותר ביחס למגרש. למעשה, אתם נהנים כאן מספק אחד שנותן לכם את כל השירותים, ואתם יכולים לשנות את הרכב החבילה בהתאם לרצונות והצרכים האישיים שלכם.

כמה עולות חבילות לסופר קלאסיקו?

חבילות לסופר קלאסיקו נחשבות לחבילות יוקרתיות, היות והן מתייחסות למשחקי כדורגל יוקרתיים במיוחד. המחיר של חבילות לסופר קלאסיקו יכולות להשתנות בהתאם ליעד הטיסה – מדריד או ברצלונה, בהתאם למפעל שבמסגרתו מתקיים המשחק – משחק ליגה באמצע העונה, משחק אליפות ועוד. כמובן שגם המחיר של כרטיסים לסופר קלאסיקו משתנים בהתאם לסוג המפעל.

לדוגמה, חבילות לסופר קלאסיקו שמכילות טיסה לברצלונה, מלון במיקום מרכזי וכרטיסים למשחק הקלאסיקו יעלו מחיר של כ-1,400 יורו.

עוד משתנים שמשפיעים על מחיר החבילות

חבילות לסופר קלאסיקו בדרך כלל מתייחסות לטיולים של בין שלושה לארבעה ימים, אולם במידה ותרצו להרחיב כאן את החבילה ולהישאר זמן נוסף בחו"ל – גם הגורם הזה יכול בהחלט להשפיע על מחיר החבילה שתבחרו.

איפה קונים חבילות לסופר קלאסיקו?

קיימות כמה וכמה חברות שמציעות היום חבילות לסופר קלאסיקו, אולם ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה שמקדישה את כל כולה לעולם הספורט. חברת ספורטיבי שהוקמה לפני שנתיים היא חברה ששמה לעצמה מטרה ברורה – להציע לכם חבילות לסופר קלאסיקו משתלמות ביותר. צלצלו למספר 055-7227267 וקבלו הצעת מחיר משתלמת.

Exit mobile version