Site icon מקומון רמת גן

עם שני סניפים ומאות פעילים: כנפיים של קרמבו פותחים את שנת הפעילות השישית ברמת גן

שני סניפי רמת גן של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, פתחו את שנת הפעילות השישית עם עשרות פעילים נרגשים

צילום: לב בליט – רכז תקשורת

שבועות רבים של הכנות והכשרות הסתיימו. בית הספר "קורצ'אק" ובית הצנחן שברמת גן התקשטו לכבוד פעולת הפתיחה של השנה שעשרות פעילי הסניפים חיכו לה בציפייה מרובה. הסעות החניכים הגיעו וירדו מהן ישר אל זרועותיהם  של החונכים שלהם שקיבלו אותם בחיבוקים נרגשים. חזון התנועה "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם" החל להתגשם בפעם השישית.

הפעולה החלה במעגל שירי המוראלים התנועתיים (שירי גיבוש שנערכים בתחילת ובסוף כל פעולה) שאליהם התגעגעו כולם במשך החופש הגדול. בסיום המוראלים התפצלו הפעילים לקבוצות ונכנסו לפעולה הראשונה שלהם השנה. הם שיתפו חוויות, השלימו פערים, ובעיקר שמחו להיות שוב בחברתם אחד של השני.  

עומר זהרני, 16, מדריכת קבוצת ח"צ (חונכים צעירים, שעוברים שנת הכשרה לקראת חונכות בשנה הבאה) מספרת על החוויה שלה בפעולה: "התגעגעתי למקום המדהים הזה שבו אני שוכחת מהצרות ומתנתקת מהכול, אי אפשר להסביר את הקסם הזה. בפעולה עצמה הסברתי לכל מי שהגיע מה זה קרמבו, שיטעמו טיפה מהדבר המדהים הזה. רציתי שיבינו איך הכול מתנהל וניסיתי להסביר לפעילים החדשים שפה זה מקום של חברים, שאפשר להרגיש בנוח מכל דבר, שאף פעם לא תהיה שונה ושזהו מקום בו תמיד יקשיבו לך ויהיו אתך. הסברתי גם על מה נעשה בהמשך השנה ושזו שנה של חוויות ופעילויות מדהימות."

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת-גן, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/a1oCNQ<<

השנה לראשונה התחילו גם לפעול קבוצות 'שכב"צ' – שכבה צעירה, כיתות ד, ה, ו.
יעל בכר, 14, מדריכת כיתות ד' מספרת בהתרגשות על התפקיד החדש: "מאוד התרגשתי לקראת פתיחת השנה, נכנסתי לתפקיד חדש שאין מי שעשה אותו לפני, אז חששתי קצת, אבל מאוד מהר  התחלפו החששות בשמחה והתרגשות כשפגשתי את החניכים ואת הקבוצה שלי."

הפעולה הסתיימה, האורות בשני האולמות כבו. החונכים ליוו את החניכים שלהם אל ההסעות, בידיעה שיזכו לראות שוב את החיוכים שלהם בשבוע הבא ולמשך שנת פעילות שלמה. רגע אחרי שההסעות התרחקו החלו פעולות החונכים עם חוויות מיוחדות ומחברות אותם  שיתפו עם המדריכים החדשים שלהם.

סניף רמת גן דרום פועל בבית הספר קורצ'אק (גדעון 26) בימי רביעי 16:45-20:30.

סניף רמת גן צפון פועל בבית הצנחן (רוקח 121) בימי רביעי 16:45-20:30

Exit mobile version