Site icon מקומון רמת גן

"כן לקוד לבוש, לא לקוד צניעות"

מחאת הורי התלמידות נגד תקנוני הלבוש עולה מדרגה ומקבלת נופך ממסדי, כאשר 14 רשויות מקומיות התגייסו לקמפיין חדש תחת הכותרת #קצר_ולעניין, פרי יוזמת הפורום החילוני ושדולת הנשים.

במסגרת הקמפיין, נבחרי הציבור העלו תמונות שלהם כשהם לבושים במכנסיים קצרים ויוצאים במסר אישי וברור המתנגד לכללי הלבוש המחמירים במוסדות החינוך, בטענה שהם מפלים מגדרית ונאכפים באופן סלקטיבי.

גם עיריית רמת-גן הצטרפה לקמפיין וכבר הבוקר סגן ראש העיר, רועי ברזילי וחבר הסיעה שבראשותו, שלומי בן ששון , הצטלמו יחדיו כשהם לבושים במכנסי ברמודה.

רועי ברזילי ושלומי בן ששון. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ברזילי

בעמוד הפייסבוק האישי שלו כתב ברזילי: "הסכמנו לחשוף את רגלינו לא כי עשינו ג'וגינג בעיר, אלא כדי להעביר מסר חשוב וברור – ברמת-גן לא יבוצעו מסדרי לבוש ולא ימדדו לבנות את אורך המכנסיים עם סרגל! לא תהיה אכיפה מפלה ומגדרית במוסדות החינוך בעיר שלנו! כסיעה חילונית במועצה, אנו נמנע כל כפייה מוסרית ופגיעה בצנעת הפרט באצטלה של צדקנות וריבונות על המוסר והצניעות".

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, התייחס גם כן לקמפיין והבהיר נחרצות כי: "תקנון לבוש בבתי הספר זה דבר רצוי, אך אכיפה לא שווה בין בנים לבנות – לא בבית ספרנו".

Exit mobile version