Site icon מקומון רמת גן

כמה עולה החלקה משקמת לשיער ועד כמה היא מומלצת?

אם את לקראת החלקה לשיער, בטוח נתקלת במושגים כמו החלקה משקמת. החלקת שיער משקמת מאפשרת לך להנות מ-2 ציפורים במכה אחת. מצד אחד, את משקמת את השיער. מצד שני, את מחליקה אותו. בואי נבין במה מדובר, כמה עולה החלקה משקמת לשיער ומה שבין לבין.

עולם היופי והאסתטיקה כולל בתוכו המון שיטות ודרכים עבור החלקת שיער. בין כל השיטות השונות, ישנן החלקות שיער מומלצות וכאלו שנחשבות ממש לא מומלצות. עד כדי כך, שמומלץ להתרחק משיטות החלקה מסוימות. למשל, החלקות לשיער שמתבססות על שימוש בחומרים כמו פורמלין. אם את עומדת לבצע החלקה לשיער, השורות הבאות בשבילך.

כל מה שאת צריכה לדעת על החלקת שיער בריאה

אם את עתידה לעבור החלקה לשיער, את צריכה להכיר את כלל השיטות והדרכים עבור החלקה מקצועית ובטוחה. ואנחנו לא סתם משתמשים במילה כמו "בטוחה". בפועל, החלקה לשיער יכולה להיות מסוכנת לבריאות ולבריאות השיער.

ישנם חומרי החלקה מסוימים שממש לא נחשבים מומלצים, כמו למשל החלקה לשיער מבוססת פורמלין. הפורמלין נאדר לשימוש על ידי משרד הבריאות, ככה שאל תשקלי לעבור את סוג ההחלקה הזאת. כמו כן, ישנן כל מיני שיטות ביתיות שממש לא מומלצות, כמו למשל גיהוץ שיער בעזרת מגהץ ביתי. שמעי לנו, חבל על השיער שלך. לאחר שהבנו מה עדיף לא לעשות, בואי נדבר על החלקה משקמת לשיער שלך. החלקת שיער משקמת מאפשר לך לשמור על השיער ועל איכות השיער. כמו כן, חומרי ההחלקה המשקמת אינם מסוכנים לבריאות ומאושרים על ידי משרד הבריאות. מה שחומרי ההחלקה המשקמת עושים, זה את הדבר הבא:

כיצד פועלת ההחלקה המשקמת לשיער?

אם את מתעניינת לגבי החלקה משקמת לשיער שלך, את צריכה קודם לבדוק כיצד החומרים האלו פועלים ועל מה הם מבוססים. מיטב הטכנולוגיה של ימינו הובילה לפיתוח של מוצרי החלקה משקמת לשיער אשר מבוססים על קריאטין.

חומר הקריאטין נמצא בשיער של כולנו בכמויות מסוימות, מה שבמהלך השנים דועך ונעלם. בפועל, קריאטין פשוט נעלם עם השנים מהשיער והוא מצרי את החידוש שלו. חומרי ההחלקה המשקמת עוטפים את השיער מבחוץ ומאפשרים הגנה מיטבית על השיער.

החלקת מינרלית. צילום: יחצ

מחליקי שיער חשמליים מומלצים או פחות?

מאחר שחומרי הקריאטין אינם חודרים לתוך שורש השיער, הם לא מהווים שום סיכון או חשש לפגיעה באיכות השערות. כמו כן, חומרי החלקה משקמת לשיער מאפשרים החלקה הרבה יותר איכותית. בטוח שיותר איכותית מאשר ההחלקה שמתבצעת באמצעות מחליקי שיער חשמליים.

באשר למכשירים כמו מחליקי שיער חשמליים, אנחנו אישית ממליצים להימנע מהשימוש במחליקים האלו. זו לא עצה גורפת, אבל בדרך כלל יהיה עדיף להימנע מטיפול בשיער בעזרת טמפרטורות מאוד גבוהות. אם הטמפרטורה מספיק גבוהה כדי לגרום לכם לכוויות עור, אז בטוח שיהיה עדיף לחסוך מהשיער שלכן את ההתעללות הזאת.

כמה עולה החלקה משקמת לשיער?

אם את מעוניינת לבצע החלקה משקמת לשיער שלך, אנחנו ממליצים לערוך מחקר שוק קטן. תוכלי לבצע למשל השוואת מחירים להחלקת שיער משקמת ולחסוך לא מעט בעלויות. בפועל, מחיר החלקה משקמת לשיער הוא בין 900 ₪ ל-1,650 ₪ בממוצע.

בין אם את מעוניינת לבצע החלקה לשיער מסוג כזה או אחר, אנחנו תמיד נמליץ לך לקבל את כל הפרטים מראש ממעצב השיער שלך. באופן הזה, תוכלי להימנע משימוש בכל מיני חומרים שלא רק מסייעים בהחלקה בצורה מקצועית, אלא גם מסכנים את הבריאות שלך. אל תתפתי להשתמש בכל מיני חומרי החלקת שיער משקמת זולים. לעיתים עדיף לשלם קצת יותר ולהנות מחומרים איכותיים.

Exit mobile version