Site icon מקומון רמת גן

כמה זמן מומלץ לטייל באוסטרליה?

טיול בכל אחת מן האטרקציות הייחודיות אותם מציעה אוסטרליה למטייל הוא משימה לא פשוטה, מבט חטוף על מפת אוסטרליה יכול ללמד על הגודל האדיר של המדינה שהיא בעצם גם יבשת בפני עצמה, והמשימה לבקר בכל המקומות התיירותיים במדינה יכולה לקחת זמן רב. ולכן, לפני טיול ברחבי המדינה מומלץ להכין שיעורי בית יסודיים ממש, על מנת לתכנן מסלול טיול באוסטרליה שיכול להקיף כמה שיותר אתרי תיירות מומלצים במדינה אך עם זאת להתאים לפרק הזמן בו אתם מתכננים לשהות במדינה הקסומה.

כמה זמן מומלץ עבור טיול ברחבי אוסטרליה? 

התשובה הטובה ביותר לשאלה כמה זמן לטייל במדינה, היא לטייל כמה שיותר. במדינה ענקית כמו אוסטרליה טיול של זמן קצר לא יוכל להקיף אפילו פרומיל מכמות האתרים התיירותיים במדינה. אמנם, לא כל אחד יכול לטייל זמן בלתי מוגבל במדינה ולכן יש צורך להתאים מסלול טיול שיקיף בצורה הטובה ביותר את האזור הגאוגרפי של המדינה בה אתם מתכננים לטייל תוך שילוב של המסלולים והאטרקציות הרצויות.

מתי העונה המומלצת לטיסה לאוסטרליה?

כדי לענות על השאלה בדבר העונות המומלצות לטיול במדינה, חשוב לזכור שתי נקודות. האחת היא גודלה של אוסטרליה המשתרעת על פני 7.6 מיליון קמ"ר שזה כמעט כמו השטח של אירופה כולה, מה שגורם לשוני גדול באקלים בין האזורים הרבים במדינה, ולכן לפני טיול לכל אזור גאוגרפי במדינה יש לבדוק את האקלים הנקודתי לאזור אליו אתם מתכננים לטוס. הדבר השני שצריך לשים לב אליו הוא שבאוסטרליה עונות השנה הפוכות מאשר אצלנו – הקיץ מתחיל בחודש דצמבר ומסתיים בסוף חודש פברואר, ואילו החורף מתחיל בחודש יוני ומסתיים בסוף חודש אוגוסט.

שדות התעופה המרכזיים ברחבי אוסטרליה

שדות התעופה הבינלאומיים באוסטרליה מרוחקים זה מזה מטבע הדברים, ניתן לטוס לאחד מהם ואחר כך לעבור בין מקום אחד לשני באמצעות טיסות פנימיות, אך חשוב לזכור שטיסות ברחבי המדינה הענקית הזאת יכולות לקחת גם 4 שעות ויותר. שדות התעופה המרכזיים במזרח המדינה נמצאים ליד הערים סידני, מלבורן ובריזביין, ובמערב המדינה ליד עיר הנמל פרת'.

Exit mobile version