Site icon מקומון רמת גן

כל מה שרצית לדעת על השכרת וילות לסוף שבוע

צילום: עמיעד טאוב

אתה רוצה להפתיע את אשתך ולפנק אותה כי היא עובדת קשה מידי בזמן האחרון? רוצה לבלות עם כל המשפחה וליהנות מכל שהילדים גדלים? אם כך, אתה צודק וכדאי שתעשה משהו בנידון כי הזמן עובר הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב. מהר מידי הילדים גדלים ומהר מידי הזוגיות שלנו מאבדת את הקסם ואת כל ההתרגשות. לכן ההמלצה שלנו היא ליזום חופשות ביחד, וכל מה שצריך לשם כך זה לשכור וילות לסוף שבוע הקרוב. אתה לא צריך לתכנן את הדברים הרבה זמן מראש ולא צריך לקחת חופשה מהעבודה, שכן כדי לשכור וילות לסוף שבוע הקרוב אתה צריך בסך הכול לקבל החלטה, אז למה אתה מחכה? זה נכון שתוכל לשכור היום וילות לסוף שבוע בעוד שלושה חודשים, אך לא כולנו אנשים כל כך מסודרים שרואים רחוק ולכן גם האפשרות הספונטנית יכולה לבוא בחשבון.

אתר וילה בשבילי מציג מבחר וילות פנויות לסופ"ש הקרוב, לחצו כאן והזמינו וילה לסוף שבוע

וילה גדולה לכל המשפחה

הדבר הראשון, ואולי הכי חשוב, שכדאי לך לשים לב אליו שאתה מחפש את הוילה המושלמת בין הרבה וילות לסוף שבוע זו שאלת הגודל. כלומר, אם יש משהו שעדיף להימנע ממנו כששוכרים וילות לסוף שבוע זו הצפיפות ולכן בהחלט כדאי לדאוג לשכור מקום גדול. לכל אחד מהילדים צריך להיות חדר משלו או לפחות פינה שבה הוא יוכל להתבודד קצת, כי אומנם המטרה היא לבלות ביחד אך כל אחד צריך גם פרטיות. בנוסף לכך, בעת בחירתן של וילות לסוף שבוע כדאי שתשים לב גם לפרטים כמו:

  1. גודל הוילה
  2. שטח החצר
  3. מספר החדרים
  4. מספר חדרי השירותים
  5. האם יש שולחן אוכל שמספיק לכל הנופשים?

תוכל לבדוק גם מה גודל הבריכה ואם הג'קוזי שמחכה בוילה מספיק לפחות לשמונה נופשים, כי למה להתפשר על פחות מכל הדברים האלה? מגיע לך לנפוש עם המשפחה שלך באווירה טובה ולכן ההמלצה שלנו היא לברר כמה שיותר פרטים מראש.

האם יש אפשרות להוזיל את התענוג?

אי אפשר להתכחש לכך שכאשר יוצאים לחופשה של וילות לסוף שבוע המחיר הוא פונקציה ולא תמיד מדובר על הוצאה כלכלית זניחה. לכן בהחלט כדאי לבדוק כמה תעלה לך הוילה שמתאימה למשפחה שלך, אך כדאי גם לבדוק האם יש מבצעים מיוחדים עבור המקום שמעניין אותך. האם יש מבצעים של הרגע האחרון? או שאולי להפך: אם תזמין את הוילה כמה שיותר זמן מראש תוכל לשלם עליה פחות? אין סיבה להיכנס לחובות רק כי אתה רוצה לקחת את האנשים האהובים עליך לסוף שבוע של פינוקים ולכן כדאי לבדוק איך ניתן להוזיל את עלויות החופשה. כך בחשבון שבדרך כלל בוילות האלה יש מטבחים ואפשר לבשל, מה שאומר שלא תמיד צריך לאכול בחוץ במסעדות הכי יקרות שיש.

 

Exit mobile version