Site icon מקומון רמת גן

כל מה שרציתם לדעת על שיעורי מדיטציה

מדיטציה

קרדיט: pixabay

כיום, התרגול הרוחני של ישיבה שקטה, הפך למוכר וידוע ברחבי העולם. ברור לנו כי מדובר בתרגול המוביל לתחושות של בהירות התודעה, קשב וריכוז, יכולת להתמודד עם דחק וחתירה לשלווה פנימית. מדובר בסגולות רבות וחשובות. בחיים המודרניים, הכול כל כך זמין לנו באינטרנט ודרך הטלפון, כך שהמפגש האנושי מצטמצם רבות. פעמים רבות נשמע מתרגלים שואלים מדוע כדאי להם להשתתף במסגרת שיעורי מדיטציה בסטודיו, במקום פשוט לתרגל זאת מהבית באווירה שקטה. האווירה הייחודית של תרגול מדיטציה משותף, היא אווירה שלא תסולא בפז. בואו נלמד יחד את היתרונות של תרגול משותף עם סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הוותיק והמוכר בכל רחבי הארץ.

איך מתקיימים שיעורי מדיטציה

קודם כל, אל תדאגו! גם במסגרת קבוצתית אנו דואגים לשמור על האווירה השקטה והייחודית הנועדה לתרגול מיטיב. במסגרת השיעור נשב כולנו על הרצפה בישיבה שקטה ונינוחה. בתחילת שיעורי מדיטציה יציע המורה טכניקה הנועדה לסייע בכניסה למצב זה. לאחר מכן, יצלול כל אחד לעולמו בשלווה ויוכל להתחבר לעצמו מבלי הפרעות. מדי פעם, יוכל המורה להציע דיוק או הצעה נוספת, מבלי לפגום באווירת הרוגע השוררת באוויר.

למה דווקא בקבוצה?

אנו ממליצים על קיום שיעורי מדיטציה בקבוצה מחוץ לבית כדי לייצר משמעת עצמית מיטבית. בבית ישנן הסחות דעת רבות, שעשויות למנוע מאיתנו לקיים את המדיטציה שתכננו ואף לגרום לנו להפסיק באמצע, אם כבר הצלחנו להתחיל. יש משהו בהקדשת זמן ייחודי, עוגן בסדר היום של התחייבות לעצמי ולשלוות הנפש שלי, שהוא משמעותי במיוחד. כשאנו מתחייבים לקבוצה, יותר קשה לבטל את התוכנית- כך שכמו שאומרים, מתוך שלא לשמה בא לשמה. הדיוקים של המורה יכולים לסייע לכל אחד לדייק את השביל הרוחני בו הוא נמצא. אם תגיעו לתרגול, תוכלו להתרשם מהאנרגיה הייחודית המתקיימת כאשר יש דממה בין מספר אנשים באותו החדר. מדובר בחוויה מרתקת ומרגשת.

בואו נתחיל יחד

זה הזמן להתנסות בתרגול משותף בתנאים נעימים, אינטימיים ומזמינים. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הכולל מספר סניפים במרכז הארץ, יכול להיות התאמה מדויקת לשם כך. אצלנו תוכלו לפתח שלווה תוך קבלת כלים מצוות מקצועי ומנוסה.

Exit mobile version