Site icon מקומון רמת גן

כל מה שרציתם לדעת על פומרניין לבן

 

כלבים מסוג פומרניין הינם כלבים גזעיים, מאוד מיוחדים, יפים ומרשימים, סוג שהופך להיות יותר ויותר מבוקש בקרב אנשים רבים בשל סיבות שונות שכוללות את גודלו הקטן שמגיע עד לגובה של 28 ס"מ ומשקלו שהוא מקסימו0 3.5 ק"ג, מראהו המאוד מיוחד ופרוותי המזכיר דובי ולכן נקרא גם פומרניין דוביו כמובן שאופיו המאוד נעים, חינני, ואנרגטי, אוהב אנשים וילדים בפרט, אמיץ ואחד מהכלבים האינטליגנטים שיש.

מה כל כך מיוחד בכלב פומרניין לבן

כלבי הפומרניין הינם כלבים המגיעים ממזרח גרמניה אשר בשל המראה היוקרתי והאלגנטי שלהם היה אחד מהגזעים האהובים על מעמד האצולה החל מהמאה ה- 17. הפרווה שלהם יכולה להיות בצבעים שונים כמו חום, לבן-בז', שחור ועוד כאשר כלב פומרניין בצבע לבן הינו מבוקש ביותר מצד אחד אך נדיר יותר ובהתאם לכך גם מחירו שהוא גבוה יותר ביחס לכלבי פומרניין בעלי צבע פרווה אחר. חשוב לזכור שטיפול בכלב פומרניין בעל פרווה לבנה הינו טיפול שונה מטיפול בכלבים בעלי פרווה כהה יותר, טיפול אשר דורש למשל אוכל מיוחד המותאם לו, שמפו מיוחד וישנם מוצרים נוספים העוזרים לשמור על צבע הפרווה הלבן המיוחד.

מה העלות של כלב פומרניין בעל פרווה לבנה ומה משפיע על מחירו

עלות של כלב פומרניין יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים לכלבים בעלי פרווה בצבע חום, דבש, שחור, פרווה בעלת צבעים משולבים כאשר מחירו של כלב פומרניין לבן שהוא נדיר ומבוקש יכולה להגיע למחירים של כמה עשרות אלפי שקלים ונע סביב 12,000 עד 14,000 ₪. המחיר של כלבי הפומרניין נקבעים על סמך שילוב של מספר גורמים שכוללים גם את המראה החיצוני, תעודת היוחסין שלו אשר מעידה על כך שאין לו בעיות גנטיות בשושלת, מי גידל אותו שכן מגדל טוב מייבא כלבים טובים ובריאים, דואג לטפל בו היטב עד לשלב המכירה ופרמטר נוסף שמשפיע זה מבנה גופו של הכלב במידה ומי שרוכש אותו מעוניין שישתתף בתערוכות ותחרויות כלבים שכן למבנה הרגליים של הכלב משמעות רבה בהקשר זה.

למידע נוסף היכנסו לאתר !

Exit mobile version