Site icon מקומון רמת גן

כל מה שצריך לדעת על ציפוי יוקריט

ציפוי יוקריט, המכונה גם "ucrete mf" הינו ציפוי שתפקידו להעניק שכבת הגנה מספקת למגוון הרצפות השונות הקיימות בתעשיות כבדות וייחודיות. הצורך בציפוי יוקריט מיועד במיוחד עבור שטחי עבודה המצופים בחומרים קשיחים ועמידים. זאת לאור ומתרחשת בהם פעילות אגרסיבית אשר באה לידי ביטוי בשימוש בלא מעט חומרי גלם, במיוחד כאלו המחזיקים בתכונות מורכבות ומיכון כבד מהרגיל. כל המאפיינים הללו יוצרים סביבה עבודה לא פשוט כלל ולכן, במידה ובבעלותכם סביבת עבודה שכזו, מיותר לציין כי ההמלצה המרכזית תהיה לייצר מקום עבודה יעיל, בטוח וכמו גם, אסתטי ונעים לעין.

כמה עולה ציפוי יוקריט?

תחילה, חשוב לציין כי למרות המראה הזהה, לא מדובר על ציפוי אפוקסי ולפני שנקפוץ למספרים, חשוב להבין כי מדובר במוצר המתלווה אל עלויות אשר עשויות להשתנה על פי מספר פרמטרים שונים. אי לכך, עליכם לקחת בעירבון מוגבל את כל נושא טווח המחירים. העלויות המשתנות הכרוכות ברכישת ציפוי זה עשויות לעלות בין 300 עד למחיר של 500 שקלים בממוצע עבור מטר בודד. על כן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר בהשקעה לא זולה ביחס לשאר סוגי הציפויים השונים ואפילו יותר מציפוי אפוקסי שלא מעט נוטים לבחור. עם כן, חשוב לזכור כי על איכות משלמים ובמקרה הנוכחי, אתם תקבלו את האיכות הגבוהה ביותר, כזו שאפילו תגרום לכם לחשוב ששילמתם מחיר נמוך.

התכונות השונות של ציפוי יוקריט

כאמור, בעת בה אנו מבחינים במראה הזהה בין השניים, ניכר כי ציפוי היוקריט דומה במראה שלו לציפוי אפוקסי לרצפה וכמו גם במספר מאפיינים נוספים לרבות מידת העמידות והקשיחות של השניים. ציפוי היוקירט מורכב בשילוב של פוליאוריטן צמנט בליווי מספר חומרי גלם נוספים אשר תפקידים לגבש תכונות וסגולות איכותיות ומועילות. נוסף על האמור, אחד מתכונותיו החשובות ביותר הינה העובדה כי הוא מונע החלקות, זאת בעקבות המרקם המחוספס שלו, מרקם אשר מעניק לציפוי היורקיט את האפשרות לעמוד בפני טמפרטורות קיצוניות במיוחד, מיגון מפני אש, עמידות בפני כימיקלים שונים, אפשרות לשינוע משאות כבדים וכן הלאה וכן הלאה. מיותר לציין כי בנוסף לכלל היתרונות והתכונות הפונקציונאליים שלו, ציפוי היוקריט מעניק לכם גם לא מעט יתרונות אסתטיים שכן, השימוש בציפוי מעניק לרצפה מראה נקי, מבריק ונעים לעין. במידה ואתם מעוניינים בשירות ציפויים וחיפויים איכותיים, מוטב שתפנו אל חברה אמינה ומנוסה בתחום. לקבלת מענה אדיב ומקצועי, תוכלו לפנות אל חברת יוסי פלור בע"מ במספר: 052-3276699

Exit mobile version