Site icon מקומון רמת גן

כל מה שצריך לדעת על איטום גג

קרדיט Canva

איטום גג מהווה דבר חשוב ביותר. מדובר על פעולת תחזוקה שקריטי לבצע לפני שמתחיל החורף. איטום איכותי ימנע נזקי רטיבות שונים שיכולים להתחולל בשל מזג האוויר וכן בשל גשמים. בין אם מדובר על איטום גג רעפים ובין אם מדובר על איטום של כל גג מסוג אחר, הרי שחשוב מאוד להתאים את סוג האיטום המתאים לכל גג וכן לבצע את פעולת האיטום בצורה המקצועית והיסודית ביותר.

מה גורם לכשלים באיטום של הגג?

איטום גג המבנה שלכם מהווה דבר חשוב ביותר שכן המטרה שלו היא להעניק את הבידוד המקסימלי לביתכם מפני רטיבות וכן לנקז בצורה יעילה את מי הגשמים וזאת בכדי שלא תהיה להם אפשרות לחדור את המבנה. חשוב שתדעו כי תהליך איטום הגג מהווה חלק משמעותי ביותר בתהליך בניית המבנה וכאשר איש המקצוע הנדרש מבצע אותו בצורה מקצועית הרי שהוא יכול להחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לפחות 5 עד 10 שנים. כשלים באיטום גג יכולים לנבוע משחיקה של איטום, מאיטום שלא מיושם בצורה איכותית מלכתחילה, מהתאמה של חומר איטום לא מתאים לגג. חשוב לדעת כי יש הבדל בין איטום גג מרוצף לבין איטום של גג מסוג אחר ואם לא יודעים כיצד להתאים את סוג האיטום לגג הדבר יכול לגרום לכשל באיטום אשר יגרום גם לנזילות ולאי נעימות רבה לדיירי הבית בעונת החורף.

באיזה חומרים משתמשים עבור איטום גגות?

ישנן שיטות שונות הרלוונטיות עבור איטום גגות לרבות: יריעות איטום לגג שמהווה את הבחירה הטובה ביותר כיום שכן, מדובר על יריעות ביטומניות שפורשים על הגג, הן מבודדות מצוין וכן אוטמות בצורה איכותית. לא מעט אנשים בוחרים כיום ביריעות הללו מתוך ידיעה שמדובר על שיטת איטום וחומר איטום שיחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. מעבר לכך, ניתן למצוא את שיטת האיטום הוותיקה ביותר הלא היא שיטת זיפות גגות. בשיטה זאת משתמשים בזפת לצורך איטום הגג. כמובן שניתן להשתמש גם בחומרי איטום מסוגים שונים לרבות חומרים המבוססים על מים ועוד.

עבור איטום גגות חשוב מאוד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יודעים כיצד להתאים לכל סוג של גג את חומרי האיטום האיכותיים והטובים ביותר. אנשי מקצוע מאין אלה יסייעו לכם לקבל את האיטום האידאלי בכל היבט אפשרי לגג ביתכם, כך שלא תסבלו בעונת החורף מנזילות או רטיבות בתוך ביתכם.

 

Exit mobile version