Site icon מקומון רמת גן

כל מה שכדאי לדעת על ניקוי שטיחים ברמת גן

ניקוי שטיחים עוסק לא רק בהסרת לכלוך וכתמים, אלא גם בניקוי כל סוגי הבעיות בשטיחים. אנו מדברים על כתמי עובש שקשים להסרה, הפרשות גוף ובע"ח, אפילו כתמי דם ועוד. הבעיות הנפוצות ביותר בשטיחים כוללות גם מס\' שיטות ניקוי שטיחים יעילות, עליהן נדבר כאן.

כשמדברים על ניקוי שטיחים ברמת גן וגבעתיים, מדברים על ניקוי עובש משטיחים, הסרת ריח טחב משטיחים, כתמי שתן וכתמים מחיות מחמד וכו'. שטיחים הם אחד מנכסי הבית הנפוצים ביותר שיש לאנשים בבעלותם. הם יכולים להיות יקרים ויש צורך לנקות אותם על בסיס קבוע. מאמר זה יספק לך מידע על מה שאתה צריך לדעת על ניקוי שטיחים, היתרונות והחסרונות של שיטות מסוימות, וכיצד להקל על העבודה שלך.

קרדיט pixabay

מה חשוב לדעת על ניקוי שטיח באופן יסודי? 

הדבר החשוב ביותר בניקוי שטיחים הוא לדעת איזו שיטה מתאימה יותר לצרכים שלכם. לדוגמה, השכרת שואב קיטור אינה זהה לשימוש בשואב אבק יבש תעשייתי. ואם אתם מחפשים אפשרויות זולות יותר של ניקוי שטיח ברמת גן, אז אפשר גם לנסות תכשירי ניקוי ביתיים.

נסו תמיסות חומץ/חומרי ניקוי עם סודה לשתייה, זה עשוי להועיל בהסרת חלק מסוגי הכתמים. אבל זכרו, חשוב מאוד לוודא שהתמיסות ותכשירי ניקוי לא מובילים להורדת צבע מהשטיח או לנזק בו. אמנם הפתרון הטוב ביותר הוא חברת ניקוי שטיחים מקצועית, אבל חלק מהתכשירים הביתיים האלו יכולים להתגלות כאפקטיביים.

התאימו את שיטת הניקוי לסוג בד השטיח 

כמה מהשיטות הנפוצות ביותר כוללות חומרי ניקוי כימיים, ניקוי בקיטור, חיטוי שטיחים ועוד. ניקוי שטיחים הוא מטלה נפוצה שאנשים רבים עושים בעצמם. עם זאת, משימה זו עשויה להיות גוזלת זמן וצריכה להיעשות באופן קבוע.

לבעלי בתים כיום יש הרבה סוגים שונים של שטיחים. מסגנונות השטיח הפופולריים ביותר ועד לייחודיים יותר. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה למצוא את חומר ניקוי השטיחים המתאים לבית שלך. במיוחד כאשר יש צורך להתאים את תכשירי הניקוי לסוג השטיחים. טיפ חשוב: תמיד תוודאו שסוג חומר הניקוי תואם את סוג בד השטיח. ישנם סוגים שונים של בדים, ככה שחשוב לוודא זאת מראש.

טיפים בסיסיים לניקוי שטיחים רמת גן 

– שאיבת השטיח שלך לפחות פעם בשבוע, הקפידו על כך!

– שימוש במכונת קיטור אם יש כזו בבית. אם לא, חברת ניקוי בטיח ברמת גן מומלצת למשימה הזו.

– שימוש בתכשירי ניקוי ייעודיים לניקוי שטיחים, רכשו כאלה מהחנות השכונתית ללא בעיה.

– הסרת עודפי האבק והלכלוך בעזרת ניעור (אפשר פעם בשבועיים-חודש).

– קרצוף השטיח שלך לעתים קרובות עם מברשת שיניים ישנה. תתפלאו, זה יכול לעזור משמעותית.

– אם כלום לא עוזר, בצעו השוואת מחירים בין חברות ניקוי שטיחים ברמת גן וקבלו סיוע מקצועי.

המידע המוצג בעמוד זה נלקח מאתר טופ שטיחים.

Exit mobile version