Site icon מקומון רמת גן

כל מה שחשוב לדעת על אוהלים לאירועים

מדי יום מתקיימים אירועים רבים בכל רחבי הארץ: חתונות, כנסים מקצועיים, השקות מוצר, תערוכות, קבלת פנים ועוד ועוד. בזכות האקלים הנוח השורר בישראל, ברוב ימות השנה, ניתן לערוך חלק גדול מהאירועים גם מחוץ למבנים ואפילו בחיק הטבע.

במקרים אלה כדאי לשכור אוהל שיאפשר את קיום האירוע בתנאים הנוחים ביותר, וכמובן שרצוי להקדיש מחשבה ותשומת לב למציאת האוהל המתאים ביותר לסוג האירוע הספציפי, למיקום שלו, לאופי הקהל, למספר האנשים הצפויים להגיע, ועוד.

חיפוי רצפה

אוהל מוקם תמיד על הקרקע, אבל אם תרצו חיפוי לרצפה הדבר בהחלט אפשרי. למעשה יש לכם אפילו בחירה בין מספר אופציות. דרך מומלצת אחת להפוך את האירוע לנעים ומזמין היא לפרוש מחצלות ושטיחים – פריטים שאפשר להזמין במגוון רחב מאוד של סגנונות, וכך לייצר עיצוב פנים לאוהל שיתאים לאופי האירוע.

תכנון מדויק

אחת הטעויות הנפוצות במסגרת הזמנת אוהל לאירוע היא להתייחס רק למספר האורחים כשבוחרים את גודל האוהל. אסור לשכוח שבכל אירוע יש עוד אלמנטים – למשל מקום שבו יונח הכיבוד, אזור לדי.ג'יי שיוכל לנגן ולשדרג את האווירה, אולי אפילו רחבת ריקודים ועוד. בהתאם השלב הראשון הוא תכנון מדויק ומוקפד של זירת האירוע, ועל בסיס זה ניתן לדעת מהו הגודל הנכון של האוהל. במידת הצורך תוכלו להתייעץ עם אנשי חברת השכרת אוהלים ולהיעזר בניסיון שמן הסתם צברו.

לא לחכות לרגע האחרון

עוד טעות נפוצה היא לחכות לרגע האחרון. אמנם יש חברות רבות שמציעות שירותי השכרת אוהלים לכל מטרה, אבל באופן עקרוני מומלץ להתארגן על אוהלים לאירועים כחודש מראש. כשמתחילים את החיפושים בזמן, אין לחץ, אפשר לבצע השוואת מחירים מקיפה ולבחון ביסודיות גם את התועלת שתעניק כל חברה בתחום – איכות האוהל, המראה שלו, רמת השירות, התוספות האפשריות והיכולת לספק מענה מושלם לצרכים הספציפיים שלכם.

beautiful white events or wedding tent

תנאים אופטימליים

על-מנת להבטיח לאורחים את התנאים הנעימים ביותר, גם בחורף וגם בקיץ, יש לשקול שימוש באמצעי חימום או קירור. בקיץ ישנה האופציה של השכרת מצננים בשלל גדלים, כשבהתאם לשטח האוהל נקבע מספר המצננים. מצנן, שהוא למעשה מזגן אפקטיבי מאוד וגם נייד, זקוק למים כדי לפעול וחשוב לקחת זאת בחשבון. דרך נוספת להוריד את הטמפרטורה כך שהאורחים לא יזיעו היא מאווררים תעשייתיים רבי עוצמה. במקרה כזה חשוב לזכור שבקרבת המאוורר נושבת רוח חזקה, ומן הסתם האורחים לא ירצו לשהות באזור זה – ולכן יש למקם את המאווררים כך שלא יפריעו לאירוע.

סוג האוהל

למי שאינו מומחה ייתכן שכל האוהלים נראים אותו דבר, אבל בפועל יש כמה וכמה סוגים. ביניהם: אוהלי מרקיזה, אוהלים עם מסגרת אלומיניום, אוהלי לייקרה ועוד. כדי להבטיח התאמה מושלמת לכל אירוע חשוב לפנות לחברה שמספקת קשת רחבה של אפשרויות ומתאפיינת גם ביושרה מלאה, כך שתוכלו להתייעץ עם הצוות מה מתאים לכם.

Exit mobile version