Site icon מקומון רמת גן

כלים שישדרגו לכם את ניהול הזמן וההתנהלות בקליניקה

4 כלים שימושיים בהם תוכלו להיעזר כדי לייעל את ניהול הקליניקה

במובן הרחב של הקמת קליניקה, המטפל אינו עוסק רק בקבלת מטופלים אלא גם במגוון מטלות ניהוליות לצד משימות בירוקרטיות. המשימות הללו כוללות בין היתר קביעת תורים, מענה טלפוני, גביית כספים, ניהול יומן וגם שיווק הקליניקה. במאמר זה נסקור בקצרה 4 כלים שימושיים שיסייעו לכם במשימות הללו ונסביר מה עושה כל אחד מהם.

Doodle

Doodle הוא כלי שנועד לקביעת פגישות מרובות משתתפים, המשמש גם לקביעת תור על ידי המטופל. השירות הבסיסי ניתן ללא צורך בהרשמה ואם תרצו מעבר לכך, תוכלו להירשם ולקבל שירותים נוספים. השימוש בכלי פשוט: בוחרים מספר תאריכים, יוצרים סקר ושולחים למטופל באמצעות המייל. כשהמטופל פותח את המייל, הוא יכול לסמן את התאריך שמתאים לו ואתם תקבלו על כך עדכון. התפעול קל ונוח ואתם יכולים לנהל את לוח התורים שלכם בצורה יעילה יותר.

Pixabay

גוגל Alert

כלי שימושי ביותר מבית גוגל, שנועד לסייע לכם לעקוב אחר פרסומים ואזכורים שלכם ברחבי הרשת. בכל פעם שזה קורה, אתם מקבלים עדכון למייל. כמו כן, ניתן להשתמש בכלי זה כדי להתעדכן בחידושים בנושאים המעניינים אתכם.

היתרונות: כלי ניטור ידידותי למשתמש, בו תוכלו להשתמש כדי לעקוב אחר הצלחת שיווק הקליניקה שלכם.

גוגל Keep

אפליקציה מתקדמת של גוגל המשמש כשירות תזכורות. גוגל KEEP מאפשר לכם ליצור תזכורות באמצעות כתיבת פתקיות, הקלטה וצילום. המידע מרוכז בענן וכך נשמרת לכם גישה זמינה למידע בכל עת. גוגל KEEP יכול לתת מענה להקלטת רשמים או תזכורות במהלך טיפול או מיד לאחריו, כאשר אתם רוצים לעיין במידע מסוים כשתהיו פנויים וגם במקרים בהם אתם חוששים לשכוח משימה מסוימת או נזכרים במשהו חשוב תוך כדי עיסוק במטלה אחרת. היתרונות: אפשר להגדיר שהתזכורות יופיעו על מסך הסמארטפון גם מבלי להיכנס לאפליקציה עצמה ויש אפשרות לשתף עם אחרים.

Fiverr

פרי פיתוח ישראלי המיועד בעיקר לעצמאיים, דרכו תוכלו לשכור שירותים שונים לעסק, במחירים אטרקטיביים של 5$ ומעלה. זהו כלי יעיל להזמנת עיצוב לוגו לקליניקה, הכנת דפי נחיתה, כתיבת תוכן, תרגום ומגוון שירותים נוספים שיעזרו לכם לייעל את ניהול הקליניקה.

נכתב ע"י "הנפשות הפועלות" – יעוץ שיווקי למקצועות הטיפול

Exit mobile version