Site icon מקומון רמת גן

כך תמצאי את המגף המושלם עבורך

העונה הקרה לא שלמה בלי מגפיים על הרגליים, עמידים נגד גשם, מחממים את הרגליים ומשדרגים את הלוק הכולל. עונת המגפיים כבר כאן וזה הזמן להכיר את הדגמים הבולטים, סגנונות העיצוב השולטים ולהבין מה יהיה המגף הנכון עבורך, שיהיה גם נוח ופרקטי וגם אסתטי ואופנתי. היכון, הכן, לכי על זה:

שאלה של חומר
החומר ממנו עשוי המגף בעל חשיבות רבה על העמידות והאטימות וכמובן, הנוחות שלך. האם תעדיפי מגפיים מעור או דמוי עור או אולי זמש או טוויד ובדקי אם יש הבדל בחומר בין החלק החיצוני של המגף לבטנה הפנימית שלו כדי שיהיה לך עמיד מבחוץ אך נעים מבפנים.
מבחינת נוחות ישנם דגמים המגיעים עם פאנל מתיחה אלסטי שמאפשרים להתאים את המגף בצורה טובה יותר. 

גובה המגף
גובה המגף אף הוא משחק תפקיד קריטי בתהליך הבחירה של הנעליים, כיוון שאת זו שמחליטה האם את מעדיפה מגפונים קצרים נמוכים או מגפים שעולים עד הברך או אפילו חוצים אותה.
זכרי שזה עניין של נוחות והעדפה אישית, אבל גם של הלוק המבוקש. למשל, מגפיים גבוהים ייראו נהדר עם שמלות או חצאיות וגם גרסה זו וגם גרסה של מגפונים ייראו נפלא עם ג'ינס כשאת מחליטה אם המגף יעלה ויתלבש על הג'ינס או יפגוש אותו בשולי המכנסיים.
כאן רצוי גם להתייחס להגבהה של הנעל עצמה מבחינת עקב – כמה סנטימטרים תרצי להוסיף לגובה או אולי תרצי בכלל ללכת על שטוח לחלוטין ואולי תעדיפי עקב מסוג פלטפורמה עבה או עקב דק יותר.

קרדיט : pixabay



מה הסטייל שלך?
הסטייל של מגפיים לנשים הוא עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון אולי אפילו לפני הגובה והחומר, כי זוג הנעליים משפיע על ההופעה כולה. האם את מתחברת למראה הכבד או מחפשת אלגנטי או יומיומי קז'ואל ספורטיבי.
יתכן שליציאות ובילויים תעדיפי מגפיים במראה סולידי מאופק בעוד ליום יום במגפיים יותר בשיק צבאי או ספורטיבי. האם תרצי גימור לקה מבריק או גימור מאט.
התייחסי גם לעניין הצבע – האם אלה יהיו נעליים בגוון כהה דרמטי או בגוונים בהירים, רכים ומרגילים.
שאלי את עצמך: האם תרצי שהם יתאימו בדיוק לגוון השולט בהופעה או להפך, יעמדו בקונטרסט אליו ויחזקו אותו או להפך – הם אלה שימשכו את הפוקוס? חשבי על שילובים מהמלתחה שלך מבעוד מועד על מנת לוודא שהמגף אכן משתלב בלוקים שלך.
קחי בחשבון גם כל מני אקססוריז ואלמנטים שמשדרגים את הנעל ומעניקים לה נוכחות ובולטות כמו אבזמים, שרוכים בצבעים שונים, טקסטורה בעלת אפקט מעניין. התייחסי גם לסיומת של המגף – האם מעוגל רך או שפיצי חד מדליק.

נוחות ופרקטיות מצעד ראשון
בין אם את בוחרת דגם שילווה אותך לאירועים ובין אם את צועדת עם דגם על בסיס יומיומי, שימי לב להתאמה של הנעל לכפות הרגליים ולמידה שלך במיוחד בלבישת גרביים עבים או דקים לפי בחירתך. שימי לב שהנעל לא רפויה או משוחררת יתר על המידה, שלא תחליקי חלילה אבל גם לא הדוקה ולוחצת שתשאיר סימנים מיותרים על הרגל.
שימי לב גם לפרמטרים כמו סוג הסגירה של הנעל – רכיסת רוכסן קדמי או צדי או אולי קשירת שרוכים בפרונט של הנעל, תוספת של אבזם מטאלי לסגירה מקסימלית.
בדקי שאת אכן מצליחה לצעוד כמו שצריך וכדאי מראש להשקיע במותג שיודע לתת לך ערך גובה הן מהאספקט העיצובי והן מהאספקט של טיב החומר, מבנה הנעל, איכות התפירה, כדי שתיהני מהרכישה שלך לא רק לעונה אחת אלא לטווח הארוך. 

Exit mobile version