Site icon מקומון רמת גן

כך תמצאו בקלות נושאים לכתיבת תכנים לאתר האינטרנט שלכם

רעיונות טובים

4 מקורות המידע ששווה לכם להיעזר בהם לצורך קבלת רעיונות לתכנים

החלק היותר קשה בלנהל בלוג באינטרנט, הוא מציאה של נושאים לכתיבה. מנהלי אתרים ובלוגרים רבים מודים שלא אחת הם מוצאים את עצמם בוהים במסמך ריק, שאין להם מושג איך להתחיל, ומאיפה לקבל את ההשראה לכתיבה. אם כן וודאי תופתעו לדעת שלא מדובר במשימה כל כך מורכבת כמו שאתם חושבים, ועם מעט מחקר במקורות המידע הנכונים תוכלו למצוא די בקלות רעיונות לנושאים, וכיוונים לכתיבת תכנים ענייניים איכותיים במיוחד:

שדה החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא ה-מקום לחפש אחר כל הנושאים הכי פופולאריים ברשת – הוא יודע היטב מה הגולשים מחפשים, ועוזר להם למצוא את זה בצורה הכי קלה ומהירה שיש.
אחת השיטות היותר טובות לחיפוש רעיונות לנושאי כתיבה היא פשוט להתחיל להקליד את מילת המפתח בשדה החיפוש, וגוגל כבר ייתן מספר השלמות למילת המפתח, שיוכלו להוות רעיונות מצוינים לנושאי מאמרים. אם למשל תתחילו להקליד "שיעורי גיטרה" תקבלו השלמות בסגנון של "למתחילים", "לילדים" וכד', חיפוש המילה "מתכונים" תושלם ל"לפסח" "בריאים" ועוד, חיפוש אחר חנות אינטרנטית יושלם ל"באמאזון", "לבגדים" וכן הלאה.

 Google alerts ו- Google Trends

בנוסף למנוע החיפוש, לגוגל יש גם כלי מחקר מדהימים אחרים – כלי ההתראות והמגמות יאפשרו לכם לראות מהם הנושאים החמים ביותר בקטגורית החיפוש שלכם. גוגל alerts מאפשר לכם להגדיר התראות על חדשות יומיות ושבועיות על בסיס מילות מפתח מסוימות, ובעת פרסום כתבה ברשת על אותו נושא, תוכלו לקבל התראה לדוא"ל שלכם. גוגל Trends לעומת זאת עובד על בסיס מעט שונה, כאשר ברגע שמחברים מספר מילות מפתח אפשר לראות את כמות החיפושים לאותו מונח בגוגל לפי תקופה מסוימת, להשוות בין מונחים, ולסייע לכם לדעת איזה מבניהם הוא הטרנדי ביותר לאותה תקופה.

בדיקת פופולאריות לנושאי מאמרים ספציפיים דרך BuzzSumo

BuzzSumo מאפשר לכם לראות אילו פוסטים מקבלים הכי הרבה שיתופים באינטרנט בנושאים ספציפיים, וגם לראות מאיפה השיתופים האלה הגיעו (פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וכד').
פשוט הקלידו את מילת המפתח שלכם, ובתור מספר שניות תקבלו רשימה של המאמרים הכי פופולאריים ברשת בתחום של אותה מילת מפתח. השימוש ב- BuzzSumoיוכל לתת לכם רעיונות מצוינים לתכנים, ועל הדרך גם לסייע לכם להבין יותר טוב באיזה מקור ברשת יהיה לכם כדאי לפרסם אותם.

נושאים חמים מהטוויטר

טוויטר אמנם לא נחשבת לרשת החברתית הכי מובילה בארץ, אבל תופתעו לדעת עד כמה היא יכולה לפתוח בפניכם עולם ומלואו של תוכן. טוויטר הוא כלי מחקר לכל דבר – הוא מאפשר לכם לראות מה טרנדי בזמן אמת, ואין כמו מגמות פופולאריות כדי לקחת מהן השראה עבור רעיונות לתכנים.

Exit mobile version