Site icon מקומון רמת גן

כך תמצאו את האולם שעונה לדרישות שלכם

צילום: pixabay

זירת אולמות האירועים העכשווית לא מפסיקה להפתיע ולרגש במגוון אלטרנטיבות למי שכבר ראו הכל וחגגו במגוון מקומות ומעוניינים בחדש ובבלתי שגרתי.
היום זוגות אוהבים שמתכננים את חתונת חלומותיהם או משפחות שמעוניינות לחגוג בר/בת מצווה לילדים שנכנסים לגיל ההתבגרות או מנהלי אנוש ורווחה המחפשים מקום לאירוע חברה, רוצים אולם אירועים שירשים את כולם.
בעקבות כך, מעצבי האולמות שואבים השראה חובקת עולם ויחד עם אדריכלות מופת ועיצוב פנים מוקפד, מציגים קומפלקסים בגדלים שונים, בפלטפורמות מודולאריות, בהתאם לתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומנהלי האולמות יוצקים פנימה ערך מוסף בדמות הרפתקאות  קולינאריות משובחות להשלמת החוויה של החגיגה.

הבחירה באולם הנכון עבור האירוע שלכם היא אינדיווידואלית, כי כל אחד מעוניין באולם אחר, לפי קונספט ייחודי, צרכים ורצונות המשתנים מאחד לאחר, בכפוף למגבלת התקציב וללוחות הזמנים.

איך תדעו מהו האולם האולטימטיבי לאירוע שלכם? לפניכם מערך שיקולים לבדיקתכם בדרך לאולם הנחשק:

ללכת על גדול או להישאר בקטן?

גודל האולם הוא שיקול משמעותי והוא נגזרת של מספר המשתתפים באירוע. אם החלטתם על אירוע רב משתתפים תידרשו לספק עבורם את השטח הנדרש, מרחב למניעת צפיפות אשר יאפשר תנועה מקסימלית ותחושה מאווררת ומרווחת בחלל הנתון, בעוד באירוע אינטימי אפשר בהחלט להסתפק בחלל קטן יחסית שמתאים לאירועים בנוסח בוטיק.
בדקו אם הקומפלקס מחולק לחללים או מציע חלל אחד גדול תחת קורת גג אחת, האם הוא מאפשר חגיגה בחוץ באוויר הפתוח או רק בפנים או מאפשר ליהנות משני מתחמים חיצוני פנימי לפי בחירתכם.

מיקום אסטרטגי להצלחה

האורחים שלכם רוצים להגיע רעננים לאירוע מבלי "לבלות" זמן ממושך בפקקים ולכן, כדאי לאפשר להם ליהנות מאירוע שמתקיים בלוקיישן אטרקטיבי ביחס לאזור הגיאוגרפי ממנו מגיעים מרבית האורחים או לפחות לבחור אולם אירועים יוקרתי השוכן במקום המתממשק לעורקי תחבורה מרכזיים – כבישים מהירים, עם אופציות של תחבורה ציבורית דוגמת אוטובוסים, רכבות, מוניות שירות וכן חנייה מאורגנת סמוכה למקום האירוע.
כמו כן, עיר מרכזית תוססת בה תוכלו לאתר גם לוקיישנים לצילומים לפני האירוע או אחריו, או לאפשר לאורחים לשלב את האירוע עם אטרקציות ובילויים בסביבה.

מה התקציב שלכם?

אי אפשר להתעלם מכך שכסף משחק תפקיד חשוב ויש לוודא אם ידכם משגת וכמה כסף תרצו להשקיע באירוע עצמו ולא רק בתשלום לאולם – אלא בכל הפרטים הלוגיסטיים שיש לארגן לצורך הצלחתו של האירוע.
החל מתשלום לספקים ואנשי מקצוע כגון צלם, תקליטן, מפעילים אטרקציות, דרך אקסטרות כמו עיצוב שולחנות, תוספת שתייה לבר, מנות נוספות לתפריט ועד מזכרות לאורחים וכך להחליט כמה מסך התקציב תקצו לטובת האולם עצמו ואילו תנאי תשלום גם מציע לכם המקום על מנת שתוכלו לעמוד בתשלומים ולחגוג בצורה הרגועה ביותר.

כשעיצוב וטכנולוגיה נפגשים במקום אחד

בבחירת אולם אירועים כדאי לבדוק האם הוא עונה על הציפיות ומשאלות הלב שלכם גם מההיבט הוויזואלי – העיצוב של המקום, האם ניתן ברמה המודולארית להתאמה אישית ולטביעת חותם פרסונאלית, האם הוא מאורגן בדרך שמאפשרת זרימה טובה, גופי תאורה מרשימים שמאפשרים גם שליטה בתאורה ואפקטים מיוחדים, סאונד ברמה גבוהה, מרחב פסטורלי או טרקלין ישיבה מסוגנן.
בדקו – האם הגסטרונומיה היא חלק מהשירות שהאולם מציע או עליכם לספק אותה בנפרד באמצעות ספק חיצוני.
הקולינריה קריטית להצלחת האירוע ואולמות אירועים שעומדים בסטנדרטים בינלאומיים יודעים זאת ושוזרים את החוויה הקולינארית כחלק בלתי נפרד מהעיצוב של האולם, כמו במטבח הפתוח לראווה שמאפשר לאורחים לחזות באופן הכנת והרכבת המנות כאטרקציה בפני עצמה.

בדקו אולמות פוטנציאליים שזכו להמלצות חיוביות ומי מהם עונה לדרישות שלכם בדרך הטובה ביותר.

Exit mobile version