Site icon מקומון רמת גן

כך תטפלו בשפשפת במהלך הקיץ

שפשפת מופיעה בעיקר בימי הקיץ. מדובר על נגע עור שהינו מגרד ומעיק במיוחד. לפני שנשתף אתכם בטיפים כיצד להתמודד עם השפשפת ולמנוע אותה, ננסה קודם להבדיל בין שפשפת לבין פטרת המפשעות. מדובר על נגעים בעור שנראים דומים, אך אופן הטיפול בהם הוא שונה לגמרי.

מהי שפשפת?

מדובר על גירוי בעור הנוצר כתוצאה מחיכוך מתמיד של הירכיים זו בזו. על העור ניתן להבחין באדמומיות שהינה אחידה וכאשר נוגעים או מגרדים אותה, נגרם כאב עז שמזכיר כאב של כוויה. טיפול בשפשפת יעשה באמצעות משחות ייחודיות שעשירות בתמציות צמחים, אצות ים ומרכיבים פעילים שיסייעו בהרגעת העור המגורה ויביאו לתהליכי ריפוי של העור.

מהי פטרת המפשעות?

מדובר על מחלת עור שבדרך כלל מופיעה אצל גברים וספורטאים. הפטרת נפוצה בעיקר בקיץ והיא שונה מהשפשפת לא רק בדרכי הטיפול והמניעה, אלא גם במראה שלה. הפטרת תופיע על העור, כאשר יראו כתמים אדמדמים וכמו כן היא תהיה מגרדת מאוד. רק שכאן להבדיל משפשפת, הגירוד יגרום להקלה ולא לכאב.

מהם דרכי הטיפול והמניעה?

כמובן שההמלצה היא לגשת לרופא, על מנת לוודא שאכן מדובר על שפשפת או פטרת הפטריות ובהתאם לכך הוא ייתן מרשם לתרופה המתאימה. על מנת שהטיפול יהיה אפקטיבי, ניתן לבצע גם פעולות שימנעו מנגעי העור להחמיר. אלו הן חלק מהפעולות:

צילום: מאגר
מה אפשר לעשות על מנת להימנע מהפצה של הפטריות למקומות נוספים בגוף?

יש לנקוט בפעולות הבאות:

תרופות טבעיות לפטרת המפשעות

שימו לב, הפעולות הללו יתאימו אך ורק לפטרת המפשעות. אלו הן הפעולות שמומלץ ליישם:

Exit mobile version