Site icon מקומון רמת גן

כך תזמינו הובלות קטנות ברמת גן כמו גדולים

תמונה 123rf

צריכים להעביר פריט בודד ברמת גן ולא מצליחים למצוא חברת הובלה שתעשה את זה במחיר שפוי? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך תוכלו למצוא מובילים זולים ומקצועיים ולהוביל כל פריט ברמת גן או ליישוב אחר במהירות ובקלות.

חפשו ״מובילים קטנים״

אם יש לכם הובלה קטנה אנחנו ממליצים לכם לחפש מובילים קטנים. למה? מכיוון שברוב המקרים חברת הובלה רגילה לא תסכים לבוא אליכם במיוחד כדי להעביר ספה או ארון, או שתגבה על כך מחיר יקר מפני שזה פשוט לא ישתלם לה. בנוסף, לחברת הובלה גדולה יש גם הוצאות גדולות וסביר להניח שהיא תגבה מכם גם יותר כסף. בחרו במובילים קטנים ברמת גן עם איזה טנדר קטן, יש מובילים קטנים שישמחו להוביל כל פריט, לגבות מחיר זול ואפילו להרוויח יפה מאוד.

בדקו מחירים

כיום יש מחירון מומלץ לצרכן לכל סוג של הובלה, גם להובלות קטנות. בדקו מה המחיר של ההובלה בהתאם לפריט שאתם צריכים להעביר ודעו שיש הבדלים בין הסוגים. למשל, גם פסנתר נחשב פריט בודד אך ברור לכם שהוא לא נכנס תחת ההגדרה של הובלה קטנה. בנוסף, גם הובלה קטנה ברמת גן יכולה להתייקר ואם למשל המוביל יצטרך לפרק לכם מיטה או ארון, עלות העבודה תתייקר בהתאם. אגב, תמיד ניתן להשוות הובלות קטנות ברמת גן באתר ׳בקטנה׳. זה יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה, לחסוך זמן ולשלם פחות עבור אותה הובלה קטנה בדיוק.

הצטרפו להובלה קיימת (הובלה על הדרך)

אם אתם לא מצליחים להשיג חברת הובלה ואתם חייבים כבר לעשות את ההובלה, אנחנו ממליצים לכם להצטרף להובלה קיימת. בדקו עם חברים ומכרים שלכם, אולי הם עוברים בקרוב דירה מהשכונה ויוכלו לצרף אתכם אליה. יש לא מעט מובילים שישמחו להרוויח על הדרך בשביל הובלה של פריט בודד, כך שאולי זה גם ייצא לכם יותר זול. כמובן שאתם צריכים לוודא לפני כן שהוא יכול להעביר לכם את הפריט הבודד לכתובת הרלוונטית.

בדקו את חוות הדעת על החברה

לפני שאתם ממהרים לסגור עם המוביל, אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה חוות הדעת של הלקוחות עליה. זה לא משנה אם מדובר בהובלה קטנה או גדולה, עוגמת נפש היא עוגמת נפש ואתם לא רוצים לחוות אותה. אתם צריכים להזמין חברת הובלה שתקבע אתכם תאריך וגם תעמוד בו, תבצע עבודה נקייה ומהירה ותגבה מחיר הוגן בעבורה. זה לא פשוט למצוא היום חברה כזו ולכן, ככל שתקראו יותר חוות דעת אמיתיות כך תקבלו יותר מושג על המקצועיות והאמינות של החברה הזו.

היו גמישים בתאריך ההובלה

אנחנו ממליצים לכם להיות גמישים במועד ההובלה ולהיכנס ליומן של המוביל על בסיס מקום פנוי, כך שהסיכוי שהוא יסכים לעשות לכם את ההובלה הקטנה במחיר זול הוא גדול. הוא תמיד יעדיף לבצע עבורכם את ההובלה הקטנה מאשר לשבת בבית ואם זה יוצא לו על הדרך, הוא גם יכול לעשות את זה בפחות כסף. כשאתם מתקשרים למוביל תשאלו אותו מתי הוא נמצא באזור, יתכן שזה גם ייצא לכם יותר זול.

מה משפיע על מחיר הובלה קטנה ברמת גן?

קחו בחשבון שיש לא מעט לעט אלמנטים שעלולים להשפיע על המחיר של הובלה קטנה ברמת גן. אם אין לכם למשל מעלית בבית בעל המקצוע יצטרך להעביר את הפריט הבודד במדרגות או עם מנוף ויגבה מכם יותר כסף על כך. בדקו את כל הפרטים הללו לפני, כדי שהמחיר לא יפתיע אתכם.

לסיכום, לא תמיד קל למצוא חברת הובלה שתסכים לעשות עבורכם הובלה קטנה ברמת גן ועם זאת, אם תיישמו את הטיפים שהבאנו לכם במאמר הזה, יש לכם דווקא סיכוי טוב למצוא מובילים קטנים במחירים זולים.

 

 

 

 

Exit mobile version