Site icon מקומון רמת גן

כך תהיו פרודוקטיביים יותר בדרך לעבודה

התחבורה בישראל לוקה בחסר ורובנו נאלצים לעמוד בפקקים ולבזבז זמן יקר בדרך לעבודה. אבל מה אם נגיד לכם שגם את הרגעים האלה אפשר לנצל בצורה יעילה? הנה כמה טיפים ליישום מיידי

גברים ונשים בכל הגילאים יודעים לספר על הקושי שלהם להסתדר עם התחבורה בישראל. מלבד תחבורה ציבורית לוקה בחסר ועומס אדיר על הכבישים, בארץ קטנה כמו שלנו יש גם צפיפות בין הערים ופגיעה מהותית בפריון של המשק. ברמה האישית, המשמעות היא שכל אחד ואחת מאתנו מבזבזים זמן בדרך לעבודה ואף צוברים מרמור ותסכול.

אך האמת היא שיש מה לעשות על מנת להפוך לפרודוקטיביים יותר גם כשאנחנו על הכביש. לא מאמינים? קבלו כמה רעיונות ישימים במיוחד:

  1. סיימו סידורים אחרונים בשיחות טלפון

החוק לא מתיר לגעת בטלפון הנייד וכמובן לשלוח הודעות וסמסים, אך בהחלט ניתן לקיים שיחות בעל פה. קודם כל, ברוב הדגמים האחרונים של המכשירים החכמים יש עוזרת קולית שתפנה אתכם לנמען הרלוונטי כאשר תאמרו את השם שלו בקול רם. שנית, ייתכן ועל ההגה עצמו יש מערכת בלוטוס ומולטימדיה שמאפשרת לכם לעבור בין אנשי קשר ולקבל, להוציא או לדחות שיחות.

pexels

הסוד הוא לסיים את הסידורים האחרונים בשיחות הטלפון בדרך לעבודה או כשחוזרים הביתה. זה הרגע המתאים להשלים פערים עם חברים ומשפחה, לדבר עם הבנק ולהתמקח עם נציגי חברות כרטיסי האשראי על העמלות שאתם משלמים. אם תעשו את זה נכון, תוכלו גם להעביר את הזמן וגם לחסוך כסף.

  1. העשירו את הידע עם קורסים ופודקאסטים

הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת לנו לחבר אוזניות בלוטוס לטלפון הנייד ולשמוע בכל רגע נתון מגוון עצום של שיעורים, קורסים ופודקאסטים על כל נושא שבעולם. התועלת המיידית באה לידי ביטוי באופן שבו אנו מעשירים את הידע, בעוד בטווח הארוך יכול להיות שנגלה תחומי עניין חדשים שלא היו מודעים לקיומם.

יתרה על כך, אין צורך בידע טכנולוגי על מנת לשמוע קורסים ופודקאסטים ואת אותו דבר אפשר לעשות גם בתחבורה ציבורית כמו רכבת או אוטובוס. בהקשר הזה, הטיפ הוא להכין רשימה של נושאים פוטנציאליים ולהקדיש כל נסיעה לתחום אחר.

  1. השתמשו בנסיעות משותפות

נסיעה משותפת מייצגת אמצעי תחבורה שבו מספר נוסעים חולקים את אותה נסיעה באותו כלי רכב. הדוגמא הכי טובה לזה מתרחשת כאשר אתם קובעים לאסוף קולגה בדרך למשרד, או במקרים שבהם המעסיק מתאם הסעות מנקודות איסוף מסוימות. כמו כן, נסיעה משותפת היא הזדמנות מעולה לעבוד עוד לפני שמגיעים למשרד ולנקות את השולחן בדרך הבית.

בהקשר הפרודוקטיבי, נסיעות משותפות צריכות להיות אינטרס שלכם לא פחות משל החברה שבה אתם עובדים. בעזרת נסיעות משותפות אפשר להפיק יותר מהדרך לעבודה או לבית ולהכיר אנשים חדשים.

Exit mobile version