Site icon מקומון רמת גן

כך תבחרו שיש מתאים למטבח

תמונה: 123rf

אם אתם משפצים את המטבח ומחפשים את השיש החדש שלכם, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נסביר איך תבחרו את השיש החדש שלכם ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים אותו.

הגדירו את הצרכים שלכם

מה חשוב לכם כשאתם רוכשים שיש למטבח? האם זה היופי? או שאולי המטבח שלכם הוא הלב של הבית ואתם מבשלים בו כל הזמן וצריכים שיש חזק ועמיד? לפני שאתם ממהרים לבחור את השיש החדש אתם צריכים להגדיר מה הצרכים שלכם ממנו. אם המטבח הוא הלב של הבית ואתם מבשלים בו ללא הפסקה, אתם צריכים להתקין שיש עמיד במיוחד שישרת אתכם לאורך שנים. לעומת זאת, אם המטבח של הבית הוא לא בדיוק הלב שלו ואתם נוהגים להזמין המון אוכל מבחוץ, אתם בהחלט יכולים להתקין שיש עדין יותר, כזה שאינו עמיד בפני חום ושלא תוכלו להניח עליו את הסירים הלוהטים למשל.

הגדירו את התקציב שלכם

אין שום טעם לצאת לחנויות, להתרשם מסוגי השיש השונים ולגלות שאין לכם כסף לשלם עליהם. מכיוון שיש כיום מגוון רחב של סוגי שיש במחירים שונים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם להגדיר את התקציב מראש על מנת שלא לחוות עוגמת נפש. הדבר נכון במיוחד כאשר מחליפים את השיש כחלק משיפוץ כולל של המטבח או הבית, כאשר רוצים לעמוד במסגרת תקציבית ולא לחרוג ממנה ומלוחות הזמנים שהצבתם לפרויקט.

בדקו את המחירים

נסגרתם על התקציב? מעולה, עכשיו זה הזמן לעשות קצת שיעורי בית ולבדוק מה העלות של סוגי השיש השונים לפי מטר. כנסו למחירון המומלץ לצרכן בתחום השיש ובדקו כמה עולה השיש למטר, כולל ההתקנה שלו וכמובן כולל המע"מ. רק לאחר מכן תוכלו לצאת לחנויות ולקחת הצעות מחיר לשיש החדש. אם יש פערים בין המחירים שאתם מקבלים מהחנות ובין המחירים שראיתם במחירון, דרשו לדעת מדוע יש את הפער הזה. בכל אופן, אנחנו ממליצים לכם לקחת לפחות שתי הצעות מחיר, השוו בניהן ולכו עם ההצעה הכי משתלמת.

היסגרו על הדוגמא

האמת היא שכיום יש כל כך הרבה סוגים של שיש וכל כך הרבה דוגמאות וטקסטורות, שזה נהיה כמעט בלתי אפשרי לבחור בשיש אחד. עם זאת, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לנסות להתמקד לפחות על הגוון של השיש. זכרו שהשיש הוא הלב של המטבח ואם תבחרו בגוון לא מתאים התוצאה תהה בעייתית.

אחת האפשרויות הבולטות היא שיש אבן קיסר הידועה במגוון עצום של דגמים וסוגים. תוכלו לבחור שיש כהה, שיש בהיר, שיש עם טקסטורה גסה או עדינה, פשוט מה שבא לכם. מכיוון שמדובר בשיש סינטטי שמיוצר במפעל, תוכלו להזמין שיש כמעט בכל טקסטורה שתרצו, בסופו של דבר מדובר במעיין סוג של הדפסה ויזואלית על גבי השכבה העליונה של השיש.

בדקו אם יש אחריות

בדקו כמה שנות אחריות מספקת לכם החברה ומה היא כוללת. ברוב המקרים תקבלו שני סוגים של אחריות, אחת על השיש עצמו ואחת על ההתקנה. על השיש עצמו תקבלו אחריות מהחברה בגין פגמים במוצר טרם ההתקנה שלו או כשלים שהתגלו לאחר ההתקנה. מבעל המקצוע שמתקין לכם את השיש תקבלו אחריות על ההתקנה. בכל אופן, רכשו את השיש מהחברה שמספקת לכם את האחריות המקורית ולא מתנה את הכיסוי בגין הנזקים בהשתתפות עצמית שלכם.

אין ספק שבחירה של שיש חדש היא משימה מורכבת למדי שיכולה לקחת זמן. עם זאת, אם תיישמו את הטיפים שלנו אנחנו בטוחים שאתם תעשו את הבחירה הנכונה ותתקינו שיש שישרת אתכם לאורך שנים.

Exit mobile version