Site icon מקומון רמת גן

כך תבחרו מתנות לאורחים בחתונה

התחום של מתנות לאורחים באירועים הוא תחום שתמיד יש לו ביקוש ותמיד מתבצעת חשיבה אודות רעיונות חדשים או מתנות שטרם חשבו עליהן קודם. מתנות לאורחים בחתונה נחשבות לפריט חובה, שכן הזוגות הצעירים מעוניינים שלאורחים שלהם תישאר מזכרת מהאירוע החשוב. על מנת שהמתנה באמת תהפוך למזכרת שתישמר חשוב להקדיש מחשבה רבה בבחירה שלה, שכן ההיצע כיום עצום וחשוב להיות ממוקדים ולתת את הדעת על סגנונות המתנות הרבים מספור. אין ספק שכאשר מקדישים את הזמן והמחשבה הדרושים – מוצאים בדיוק את המתנה הנכונה והמתאימה.

עולם הדפוס ורשת האינטרנט מציעים שלל רעיונות ופתרונות שיכולים לספק מתנות באיכות גבוהה ואספקה תוך פרק זמן קצר. יחד עם זאת, מכיוון את החתונה מארגנים בדרך כלל מספיק זמן מראש חשוב לבחון את לוח הזמנים ולמצוא את הזמן הדרוש לחשיבה על המתנה. מזכרות לאורחים הן מזכרות אישיות, עם הדפסה או רקמה וצריך לאפשר את הזמן להכין את העיצוב, לבצע את ההזמנה וכמובן להמתין את פרק הזמן הדרוש עד שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

(צילום: עמיעד טאוב)

איך בוחרים את המתנות שתחולקנה לאורחים?

כאשר חושבים אודות המתנות שניתן לחלק לאורחים בחתונה אפשר לחשוב על כמה כיוונים – מזכרת שאין בה שימוש (כמו למשל גלויה או מגנט), מתנה שיהיה בה שימוש של ממש (כמו למשל כלי כתיבה, לוח שנה או אביזר משרדי שכל אחד עושה בו שימוש בבית) או מתנה המתאימה להנחה באופן פסיבי, כמו למשל תפילת הדרך לתיק או לרכב. בכל אחת מהקטגוריות האלה אפשר למצוא שלל רעיונות למתנות שלבטח יימצאו חן בעיני החתן והכלה והם יגיעו למסקנה שזו המתנה שהכי מתאימה לאורחים שלהם.

רעיונות למתנות שימושיות יכולים להיות כאמור עט או פריט משרדי (או כזה שיש בו שימוש בסמיכות למחשב בבית), פנקס אישי, לציבור הדתי מתאים להעניק לאורחים ספרוני תפילות או ברכות עם הקדשה ותודה על ההגעה לאירוע, מחזיק מפתחות, פנס זעיר לשימוש בכל עת או ברכה לתלייה בבית. בין המזכרות שאין בהם שימוש ניתן כאמור לחשוב על מגנטים במגוון גדלים, צבעים או דגמים, פריט נוי שבחתונה יכיל דברי מתיקה ולאחר מכן יונח בבית האורחים כפריט נוי או עציץ קטן שיהיה צורך רק להשקות אותו על מנת שיצמח ויגדל.

לבחור מתנה – לחשוב על האורחים

זוגות רבים המתכוננים לקראת החתונה שלהם חושבים לעיתים על עצמם ולא על האורחים שלהם בבואם לבחור עבורם את המתנות שתחולקנה להם בתום אירוע החתונה. חשוב מאד לנסות לאפיין את סוג קהל האורחים שאמור להגיע לחתונה ועל פי אפיון זה לצמצם או להרחיב את הרעיונות שמתאימים למתנות. למשל, מתנות המתאימות לצעירים או רווקים לא בהכרח תהיינה מתאימה גם לאנשים מבוגרים יותר ולכן גם אם יודעים שאי אפשר למצוא את המתנה או המזכרת שכל האורחים (ללא יוצא מן הכלל) יהיו מרוצים ממנה – הרי שבמידה והרוב יאמצו אותה לליבם – יהיה זה הישג משמעותי מאד.

במידה ויש את האפשרות לרכוש יותר מסוג אחד של מזכרת, הרי שאפשר להתאים לאורחים שונים את המתנה שמתאימה להם יותר או שהם יעדיפו לקבל. בני משפחה מבוגרים לא יהיו בעלי רצונות או העדפות דומים לאלה של חברים צעירים של החתן והכלה ולכן ניתן לשתי קבוצות אלה לבחור שתי מתנות שונות המתאימות להן. כאשר לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים הקשורים בבחירת המתנה – אין ספק שלבסוף תתקבל ההחלטה הנכונה.

למבחר תשמישי קדושה ביקנעם מוזמנים ליצור עמנו קשר 050-8527000

Exit mobile version