Site icon מקומון רמת גן

כך תבחרו את קורס ההייטק המתאים לכם

תחום ההייטק הוא עולם שופע של הזדמנויות מדהימות לתעסוקה איכותית, מגוונת ומספקת; של אפשרויות צמיחה מהירות; של תפקידים מרתקים שממנפים לשגשוג ולהצלחה ולמסלולי קידום מהירים. רבים חולמים על תעסוקה בעולם ההייטק ותוהים מהי הדרך הנכונה לכך ואם אפשר לעשות זאת בלי ידע מקדים בתחום התִכנות והתוכנה.

אנשים מוכשרים, יצירתיים, חכמים ומשכילים שרוצים ומוכנים לתרום לפיתוחו ולהתפתחותו של תחום ההייטק בישראל מבינים שאין בהכרח צורך בהבנה הטכנית ודי ביכולות האישיות ובכישורים האישיים והבין־אישיים כדי לאייש תפקידי ג'וניור רבים בהייטק ולהתקדם משם.

קורסים מקיפים להסבה מקצועית

קורסי הייטק כיום הם רבים ומגוונים ויכולים להיות מאוד מקיפים מצד אחד או ממוקדי תחום התמקצעות מצד שני. לפני שתיגשו לתהליך הבחירה של הקורס המתאים, כדאי שתחשבו בינכם ובין עצמכם מה מעניין אתכם? במה תרצו לעסוק? לאיזה כיוון עיסוקי אתם נמשכים? כמו כן מומלץ שתערכו רשימה של כל הכישורים שצברתם במהלך שנות התעסוקה שלכם כיוון שהכישורים שלכם הם כרטיס הביקור הטוב ביותר שלכם. הם ארגז כלים המיוחד רק לכם, ובאמצעותו תוכלו למנף את עצמכם בתהליך הכניסה שלכם לעולם ההייטק.

ישנם מרכזים רבים המכשירים עובדים לעבודה בתחום ההייטק במגוון נושאים. לכל מרכז הכשרה   יש את האני מאמין שלו שאותו הוא חושב שנכון ורצוי להעביר לדור הבא של ההייטק. כמו כן כל מרכז הכשרה נותן לסטודנטים דגשים רלוונטיים הנחוצים לעבודה בתחומים שונים  בהייטק, במסלולי הלימוד שלו; מעסיק מרצים שונים ומומחים בתחומם – וכל אחד מגיע עם הניסיון והידע שלו; בונה תוכניות לימודיות ומסלולי הכשרה ייחודיים וכן מגבש קריטריונים בסיסיים לקבלה ללימודים.

צילום: freepik
קורסי היכרות ומבוא

עובדים שאין באמתחתם רקע, ידע והשכלה הדרושים לעבודה בעולם ההייטק, אך הם בעלי השכלה אקדמית וידע מקצועי בתחומים מִנהלתיים שונים, ימצאו עניין בתוכניות הכשרה לתפקידי ג'וניור עסקיים מנהלתיים בעולם ההייטק. תוכניות אלה נותנות לסטודנטים הזדמנות להיכרות מקיפה עם ההייטק ומכשירות אותם לתפקידים כמו פיתוח עסקי, פיתוח מכירות ושיווק, ניהול תיקי לקוחות ועוד. קורסי המבוא בתוכניות הבסיסיות לעובדים חסרי רקע ילמדו אותם את המושגים השגורים בהייטק, אילו שאלות הם צריכים לשאול בראיונות עבודה, מהם התפקידים שיכולים להתאים להם בהלימה לרמת הידע, הניסיון וההשכלה שיש להם, ואיך להעריך נכון אם התפקידים המוצעים להם באמת יכשירו אותם להצלחה.

לא צריך ידע בתכנות

קורסים המכשירים עובדים לעולם ההייטק כגון קורס דאטה אנליסט או קורסים לתיכנות פתוחים לכולם ובכל גיל. אין זה משנה אם זה הקורס הראשון שלכם אחרי הצבא או אם החלטתם על הסבה מקצועית בגיל 40. מרכזי הכשרה רבים יודעים שקורס הייטק הוא יותר ממבוא בסיסי. הוא כולל בדרך כלל תקופת הכשרה מאוד אינטנסיבית של כמה חודשים הכוללת הכנה לעיסוק בתפקידים רבים ומגוונים הנחוצים לתעשיית ההייטק המשגשגת גם בארץ וגם בעולם. בתוכניות הלימודים במסלולים השונים מלמדים רק מרצים שמגיעים מתחום הייטק ומאיישים תפקידי מפתח ועמדות בכירות בו. כי השכלה אמיתית בהייטק אפשר לרכוש רק מבעלי ניסיון.

אנגלית ברמה גבוהה ומוכוונות להצלחה

התנאי הבסיסי לקבלה לתוכניות ההכשרה להייטק הוא בקיאות בשפה האנגלית. קורסי ההייטק משתמשים במאגרי מידע ובמקורות מידע בשפה האנגלית לאורך כל תקופת הלימודים. תעשיית ההייטק עצמה מחייבת אינטראקציה בסיסית וקבועה עם העולם הרחב והתקשורת בה מתנהלת כמעט תמיד באנגלית. אז הכינו את המילונים, לטשו את האנגלית שבפיכם והיו מוכנים להצלחה. קורס ההייטק הנכון לכם ממתין מעבר לפינה ויוביל אתכם בדרך המהירה למשרת חלומותיכם.

Exit mobile version