Site icon מקומון רמת גן

כך האתר ׳בסטבוקס׳ יכול לעזור לכם לארוז את הדירה למעבר מהר ובזול

כל מי שעבר דירה יכול להעיד שמדובר בסופו של דבר בתהליך מורכב שיכול לקחת הרבה זמן ואנרגיה אך מה שמפתיע יותר מכל היא העובדה שבעוד מרבית העוברים מתעסקים דווקא בהזמנת מובילים, בפועל התהליך שלוקח הכי הרבה זמן וקצת נזנח מאחור הוא האריזה של הדירה הישנה והפריקה בדירה החדשה.

האתר ׳בסטבוקס׳ שם לו למטרה לסייע לכם לארוז את הדירה בנוחות ובמהירות מקסימלית באמצעות שיווק של חומרי אריזה וקרטונים שמיועדים למעבר דירה לקהל הרחב.

קרטונים איכותיים לאריזת דירה

באתר ׳בסטבוקס׳ תוכלו למצוא מגוון רחב של קרטונים איכותיים לאריזת דירה בכל הגדלים. יש קרטונים שמתאימים לאריזת פריטים קלים מאד כמו ביגוד, יש קרטונים חזקים במיוחד שיתאימו לאריזה של פריטים שבירים ויש קרטונים מיוחדים שמיועדים לאחסון ארוך טווח. באתר תוכלו לבחור את גודל הקרטון לאריזה, את הקרטונים הקטנים והחזקים תנצלו לדברים כבדים כמו ספרים ואת הקרטונים הגדולים תנצלו לפריטים בעלי נפח כמו בגדים.

באתר תוכלו למצוא קרטונים חזקים במיוחד בעלי 3 שכבות וניתן לאחסן בהם את התכולה שלכם בלי חשש.

ציוד אריזה משלים

באתר בסטבוקס תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מוצרים משלימים שיסייעו לכם לעבור את ההובלה בשלום. בין השאר תוכלו להזמין (או איסוף עצמי בסניפי החנות) מוצרים כמו נייר הדבקה חזק במיוחד, ניילונים ופצפצים שיגנו על התכולה השבירה, ניירות אריזה ועוד מגוון רחב של מוצרים. היתרון המשמעותי של האתר ׳בסטבוקס׳ בא לידי ביטוי בכך שהוא מציע את המוצרים הנלווים הללו במחירים משתלמים ואם הייתם רוכשים אותם מחנות לחומרי אריזה הייתם משלמים הרבה יותר.

צילום: 123rf

הסיבה היא ש׳בסטבוקס׳ מתמחה בין היתר בשיווק חומרי אריזה לחברות הובלה ולכן גם הלקוח הממוצע יכול ליהנות ממחירים סיטונאיים.

ערכות אריזה למעבר

אז כמה קרטונים צריך כדי לארוז דירה? זאת שאלה שרוב האנשים אינם יודעים לענות עליה ומעבר לכך, מי באמת יודע אילו סוגי קרטונים עליו לרכוש ואילו חומרי אריזה?

ערכות מעבר מוכנות יהפכו את אריזת הדירה שלכם לקלה ונוחה במיוחד.

תוכלו לבחור ערכת מעבר לדירת חדר, שני חדרים, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. עם זאת חשוב לציין שלכל משפחה יש את הצרכים שלה ולא תמיד הערכות הללו יענו על הצורך שלכם. לכן, מומלץ מאד להתייעץ עם הצוות המקצועי של האתר (ייעוץ טלפוני חינם) על מנת שזה יוכל להתאים לכם את הערכה הרלוונטית.

משלוח עד הבית

אנחנו בטוחים שאם אתם עוברים דירה וצריכים לארוז אותה, הדבר האחרון שיש לכם כרגע זה זמן. באמצעות האתר תוכלו לרכוש את כל הציוד עם משלוח חינם עד הבית. אתם לא צריכים לצאת מהבית, לא צריכים לבזבז אנרגיה מיותרת ולא להיסחב עם הילדים. מבצעים את הרכישה של כל הציוד במקום אחד והכל מגיע אליכם עד לפתח הדלת. אגב, אם אתם בוחרים במשלוח עד הבית, מומלץ לנצל את ההזדמנות ולרכוש את כל המוצרים שאתם צריכים כבר עכשיו, על מנת שלא תתעכבו עם אריזת הדירה.

צילום: pexels

מתי כדאי להתחיל לארוז את הדירה?

אנחנו ממליצים לכם להתחיל לארוז את הדירה לפחות 3 שבועות לפני ההובלה, אלא אם כן כמות התכולה שלכם קטנה מאד. אם תתחילו לארוז מאוחר מידי, אתם עלולים להגיע למצב שבו הדירה שלכם לא תהיה מוכנה למעבר ותצטרכו לשלם יותר כסף לסבלים שיצטרכו לארוז את הדברים באמצעות חומרי האריזה שלהם.

התחילו עם הדברים שאתם לא צריכים מידית, בגדי החורף (או הקיץ), מגבות, צעצועים וכל תכולה שלא דחוף לכם כרגע לקבל אליה גישה. יום לפני ההובלה ארזו גם את הדברים היותר שימושיים ואל תשכחו להשאיר בצד תיק עם מברשת שיניים, משחה, מטען ותרופות. השקיעו זמן במיוחד בפריטים השבירים, שאותם לוקח הכי הרבה זמן לארוז.

אין ספק שמעבר דירה בכלל, והובלת דירה בפרט הם לא פרויקטים פשוטים. עם זאת, המוצרים והשירותים שמוצעים באתר ׳בסטבוקס׳ יכולים לסייע לכם לארוז את הדירה באופן הרבה יותר מהיר ויעיל.

בהצלחה!
Exit mobile version