Site icon מקומון רמת גן

כיצד פועל עורך דין מיסים בנושא של חוקי מיסוי?

אם אתם אנשי עסקים או מי שצריכים לעבוד מול מס הכנסה בתור אנשים פרטיים, כבר תדעו מראש כי אתם ממש לא היחידים שפיתחו סלידה ממס הכנסה בשנים האחרונות. מדובר על גוף שבאמת העבודה מולו היא לא פעם קשה ומייאשת אפילו, כאשר לא פעם ולא פעמיים יש מי שמוצאים את עצמם מאבדים את הראש מול פקידי ממשל שלא מבצעים את העבודה שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית במידה הראויה.

מעבר לכך, אין כל ספק כי יש משהו מקומם במידת מה בחוק הקובע כי על כל בעל עסק ועל כל אדם עובד להפריש מס למס הכנסה. לא פעם נדמה כאילו גובה המס אותו יש לשלם לא תואם את כמות הזמן והאנרגיה שיצאה כדי להרוויח את הכסף, הוא גם לא תואם את התגמול המועט שהממשלה מעניקה בסופו של דבר לאלו המשלמים מיסים כחוק.

אל תסתכלו על מס הכנסה בתור גזרת גורל, דעו כי לעולם יש מה לעשות.

מה התפקיד של עורך דין בתחום המיסוי

מה שאתם חייבים לזכור על עולם המיסוי הוא שלא מדובר על גזרת גורל למרות שלעיתים זה באמת נדמה כך. אבל האמת היא כי מדובר על תחום מעולם המשפט שכמו במקרים רבים אחרים, ניתן לשחק עם הפרשנות כדי להביא את הלקוח לתוצאות טובות יותר בסופו של דבר ולמיצוי של הזכויות המגיעות לו על פי חוק. אל תשכחו כי החוק למעשה נותן כל מיני כלים שמאפשרים לכם לקבל הקלות משמעותיות במס, למה לא לנצל אותם ולהחזיר לעצמכם את הכסף שעבדתם עבורו ביושר?

התפקיד של עורך הדין הוא כמובן, בראש ובראשונה, להכיר את החוק הישראלי הנוגע לתחום המיסוי ולאחר מכן, להצליח ולהביא את הידע הזה לידי ביטוי על ידי נקיטת צעדים שמטרתם להביא למיצוי הזכויות של הלקוח בכל המובנים. המטרה היא כמובן להיעזר בכלים המשפטיים העומדים לרשותינו כדי לאפשר לאותו לקוח להוריד את שיעור המס אותו הוא חייב למדינה.

תמונה: יחצ

למה תמיד טוב להיעזר באנשי מקצוע מעולים

אם אתם רוצים להגיע לתוצאות טובות, אין כל צל של ספק כי רק עבודה עם אנשי מקצוע מעולים תביא אתכם למקום אליו אתם שואפים. זיכרו כי כמו שאתם לא הייתם הולכים לרופא לא מספיק טוב, אין שום סיבה שלא תלכו לעורך הדין הכי טוב שיכול לייצג אתכם בפני רשויות החוק ולסייע לכם לאורך הדרך כל פעם מחדש.

אל תשכחו כי בכל הנוגע לתחום המיסוי מדובר על תחום שכל פעם דורש העמקה מחדש. החוק משתנה ואיתו גם הנתונים שלכם, כדי להגיע לתוצאות טובות באמת אתם צריכים את מי שיהיה שם במעקב צמוד כל הזמן, מי שידע לאפיין את הצרכים שלכם באופן מלא וידע לראות כמה צעדים לפניכם.

מוזמנים ליצור קשר

עו"ד קרן שקד מתמחה בתחום מיסוי כבר שנים ארוכות. היא תשמח לעמוד לשירותכם בכל עניין ולסייע לכם להביא לידי מימוש של הזכויות המגיעות לכם. אתם מוזמנים ליצור קשר בכל פלטפורמה ולקבל מענה מהיר ומקצועי בכל עניין.

Exit mobile version