Site icon מקומון רמת גן

כיצד להתמודד עם סתימות מורכבות בצנרת הביוב?

סובלים מבעיות סתימה מורכבות בצנרת הביוב? כאן תוכלו למצוא מידע מקצועי בכל הנוגע לסתימות מורכבות בצנרת הביוב – מהם הגורמים לסתימות? כיצד לפתוח את הסתימה? איך להימנע מסתימות חוזרות בביוב? וכיצד ביובית יכולה להוות פתרון יעיל עבור סתימות בביוב? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מהם הגורמים לסתימות בביוב?

סתימות בביוב עלולות לייצר סירחון לא נעים ומהוות סיכון אפשרי להצפה, לכן כדאי שנכיר כמה גורמים עיקריים אשר גורמים להיווצרות של סתימה בביוב.

אחד המקרים הנפוצים אשר יכולים להוביל לסתימה וחסימה בביוב הן היווצרות של שורשי עצים הצומחים מתחת או מעל צינורות.
בנוסף לשורשי עצים, גם היווצרות והצטברות של פסולת סמיכה (כמו למשל מגבון נייר, נייר טואלט וכו') יכולים לגרום לביוב להיסתם.
חשוב לציין שככל שתדעו לזהות את סוגי הסתימות השונות הללו (בזמן שהן קורות), כך תוכלו למנוע סיבוכים רבים אשר יכולים להיווצר.

איך להתמודד עם סתימה בביוב?

סתימה בביוב היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים אינסטלטורים וקבלני ביוב. במידה ואתם מתמודדים עם סתימה ביתית (באמבטיה למשל או בשירותים) תוכלו לנסות לפתוח את הסתימה באופן עצמאי כמו למשל ערבוב חומרי סודה לשתייה וחומץ ואז שפיכה אל מיקום הסתימה.

צילום: pixabay

אם אתם מתמודדים עם בעיה של סתימות מורכבות בצנרת הביוב כדאי שתפנו אל קבלני ביוב ואינסטלטורים מוסמכים ובעלי ניסיון אשר עובדים עם ציוד ומכשור מיוחד ומתקדם שתפקידו לשחרר את הסתימה שנוצרה. אחד הכלים הנפוצים שקבלני הביוב משתמשים כדי לאתר את הסתימה בביוב הן שימוש במכשיר מצלמה זעירה אשר מכניסים אל הצינור כדי לאתר את הסתימות ובכך לדעת גם את רמת המורכבות של הסתימה.

כיצד למנוע סתימות חוזרות בביוב?

סתימות מורכבות בביוב יכולות לקרות שוב ושוב אם לא מטפלים בהן בצורה מקצועית. חשוב לציין שבמידה ואתם סובלים מבעיות בביוב יש לקרוא לאיש מקצוע באופן מיידי כדי שיטפל בבעיה לפני שתתפתח למקרה מורכב אף יותר. למשל, אם מדובר על סתימה בביוב שנגרמה מכתוצאה של צמיחת שורשי עצים – יש לבצע חיתוך שורשים בצורה מקצועית ויסודית ולוודא שלא תהיה צמיחה חוזרת של השורשים.

ביובית לפתיחת סתימות

ביובית (או משאיות ביוב) היא כלי מתקדם המאפשר ביצוע עבודות וטיפול במערכות הביוב.
בין העבודות שמשאיות הביובית מסוגלת לבצע: שאיבת בורות שומן, שחרור ופתיחת סתימות ביוב מורכבות בלחץ מים גבוה, שאיבת הצפות ועוד.

במידה ואתם מתגוררים ברמת גן ואתם סובלים מסתימה מורכבת בצנרת של הביוב אנו ממליצים שתזמינו שירותי ביובית ברמת גן. באמצעות משאיות הביוביות תוכלו לפתור כל בעיית ביוב ממנה אתם סובלים, בין אם זה סתימה מורכבת בצנרת הביוב, ובין אם זה הצפות בחניונים וכו'.

Exit mobile version