Site icon מקומון רמת גן

כיצד לבחור תריס גלילה בית ולבית העסק

תריסי גלילה מהווים אמצעי מיגון יעיל בפני פורצים וגנבים, הם מספקים תחושת ביטחון לדיירים או לבעלי העסק והתריסים המעוצבים משתלבים היטב בחזית המבנה, לכן זהו גם פתרון אסתטי מושלם.

כאשר בוחרים תריסים לבית או לעסק יש לאפיין צרכים ולהתייחס לשיקולים מעט שונים כמו עמידות, מחיר, עיצוב, נוחות התפעול, עלויות תחזוקה, מיגון ועוד. התריס לבית נועד בעיקר לשליטה על כניסת אור השמש בעוד שתריס גלילה לבית עסק נועד בראש ובראשונה לצרכי מיגון ואבטחה.

כמובן שגם התריס בבית מספק שכבת הגנה נוספת בפני פורצים, אך בדרך כלל מתקינים סורגים. התריס בבית מספק אווירה אינטימית וניתן לשלוט בהצללה ובכניסת האור מבחוץ, ואם בוחרים תריס חשמלי ניתן לחבר אותו למערכת בית חכם כדי לשלוט בפתיחה ובסגירה של התריס גם מרחוק.

בחירה נכונה של תריסי גלילה לבית או לעסק

כאשר בוחרים תריסים נגללים לבית או לדירה יש להתמקד בעמידות החומרים ובעיצוב, וכמובן חשוב לעשות סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים. התריס הביתי עשוי בדרך כלל משלבי פלסטיק מוקצף אך לאחרונה יש מעבר לתריסים המיוצרים משלבי אלומיניום בגלל העמידות הטובה יותר. התריס הביתי חייב להיות חזק כדי למנוע נפילות, וחשוב לבחור תריס מתוצרת חברה אמינה ומוכרת שעומד בדרישות התקן הישראלי.

תריס גלילה לעסק. צילום: אביחי טבק

בבחירת תריס לעסק כמו חנות, מוסך או קיוסק, הצרכים מהתריס שונים. יש לסגור פתחים גדולים יותר מחלון או דלת לחצר, ואת השלבים של התריס הנגלל מייצרים מחומרים עמידים וחזקים כמו אלומיניום. תריס גלילה לעסק חייב להתאים גם לעיצוב המבנה, יש אפשרות לצבוע את התריס ולחורר אותו לצרכי מיתוג.

תריס מאלומיניום מתאים לרוב בתי העסק, זהו תריס חזק ועמיד מאוד המקשה על כנופיות הפורצים לחדור לעסק בשעות שאין בו פעילות. כמו כן, תריס מאלומיניום אינו סובל מקורוזיה והוא עמיד בפני גשם, אבק, רוח ונזקים אחרים.

שיקולים בעת בחירת תריס גלילה

בעת בחירת תריס גלילה לחנות, לעסק או לבית עליכם להתייחס לנקודות החשובות הבאות:

כמה עולה תריס גלילה לבית או לעסק?

המחיר הממוצע לתריס גלילה חשמלי נקבע לפי מ"ר, למרות שיש חברות המציעות מחיר רק על התריס ללא עבודה, מנוע והתקנה. באופן כללי, המחיר של תריס העשוי משלבי פלסטיק מוקצף הוא 600-400 ₪ למ"ר, והעלות לתריס עם שלבי אלומיניום היא 1,200-1,000 ₪ למ"ר. זהו מחיר כללי ללא התקנה ומע"מ.

Exit mobile version