Site icon מקומון רמת גן

כיצד לבדוק קלנועית יד 2 לפני שקונים

תמונה: pexels

מצאת את הקלנועית המושלמת לחיי היומיום שלך, אבל אתה רוצה לוודא שהיא במצב טוב לפני שאתה קונה אותה. המדריך הזה ייתן לך כמה טיפים כיצד לבדוק קלנועית יד שנייה כדי שתדע בדיוק למה לצפות ואיך לבחור את הקלנועית המשומשת אשר מתאימה לך.

קיבולת משקל של הקלנועית

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא האם הקלנועית יכולה לעמוד במשקל שלך או לא. קיבולת המשקל המקסימלית שהקלנועית מיועדת להתמודד צריכה להיות מצוינת בבירור בצד הארגז, ודא שהוא חזק מספיק בשבילך! אם עברת את המשקל המקסימלי, ייתכן שיכול להגרם נזק מסוים לקלנועית במהלך הנסיעה. לכן חשוב לוודא שאכן אתם עומדים בטווח המשקל המקסימלי של הקלנועית.

כמו כן חשוב לעשות חישוב של המשקל המקסימלי כולל הציוד והמטען שאתם לרוב מביאים איתכם ומעלים על הקלנועית. משקל זה יכול להוסיף כמה קילוגרמים ולהשפיע על המשקל הכולל שאתם מעמיסים על הקלנועית.

חיי סוללה של קלנועית יד שניה

אורך הזמן שהסוללה מחזיקה ללא טעינה הוא בדרך כלל בין 12 שעות ל- 36 שעות, תלוי בתדירות ובמשך השימוש בה. ישנן שתי דרכים לבדוק אם לקלנועית יש סוללה אמינה או לא: ניתוק שלה מהחשמל בזמן שהיא פועלת ובסיום הטעינה לפני שתגיע לאן שאתה צריך. עבור שני המבחנים הללו, ישנם גורמים שונים שנכנסים לפעולה. אם תנתק קלנועית חשמלית בזמן שהיא פועלת, אתה עלול להסתכן בפגיעה בדברים מסוימים. אם אתה מנסה להתרוקן לפני שתגיע לאן שאתה צריך ללכת, הקפד לקחת בחשבון עצירות או עיכובים אפשריים שעלולים לקרות.

כמו כן בחודשי החורף הקרים לרוב הסוללה של הקלנועית מחזיקה משך זמן קצר יותר ללא טעינה, בייחוד אם מדובר בקלנועית יד 2 שכבר עשתה כמה קילומטרים. אלמוג קינן מרכבי אמירים ממליץ לטעון לעתים תכופות יותר את המצבר של הקלנועית יד 2 במהלך חודשי החורף, ובכך להבטיח שתמיד תהיה לכם סוללה מספיקה כדי להגיע לכל מקום שאתם בוחרים.

מהימנות ואמינות של הקלנועית

אם קלנועית מסומנת לחלקים בלבד או משהו דומה, יש סיכוי טוב שהיא נשברה בצורה או דרך כלשהי. הקפידו לבחון היטב כל סנטימטר בקניית קלנועית יד שנייה – אם חסרים פריטים או אם נראה שהוא עלול להיות בתאונה, על המוכר בהחלט להוריד את המחיר בהתאם.

יש לציין כי הקלנועיות יכולות להשתנות באיכות ובאמינות בין מותגים ודגמים שונים, לכן חשוב שתעשה את המחקר שלך בצורה יסודית. לדוגמה, מותג מסוים עשוי להיות דגם התחלתי, וככזה קיבולת המשקל עשויה להיות לא כל כך גבוהה.

קנה רק ממקורות מהימנים אם אתה קונה ממקור אחר שאינו בעל מוניטין, עשויות להיות עלויות נסתרות הכרוכות ברכישת מוצרים משומשים. הקפד לבדוק כל קלנועית לפני הרכישה. לא כל הדגמים והיצרנים אמינים – ערכו את המחקר שלכם ומצאו אחד שמתאים לכם.

Exit mobile version