Site icon מקומון רמת גן

כיצד ישפיע הסכם הפנסיה החדש על המגזר העסקי?

חתימת ההסכם המגדיל את הפקדות המעסיקים והעובדים לפנסיה ל-18.5% היוותה בשורה גדולה למרבית העובדים במשק. אך מה יהיו השלכותיו על המעסיקים? והאם ההסכם טוב למי שמרוויח מעט וזקוק לכל שקל בחיי היום-יום? כנס המעסיקים ה-6 בתחום הפנסיה והעבודה ייערך ב-31.5.2016 בלאונרדו סיטי טאואר ברמת גן.

 הרפורמות שמקדם אגף שוק ההון בשנה האחרונה הרחיבו באופן משמעותי את האחריות המוטלת על מגזר המעסיקים והפכו אותו למרכזי עוד יותר בשוק הפנסיוני. הסכם הפנסיה המגדיל את שיעורי ההפקדה ל-18.5%, הקריאות להעלות את גיל הפרישה, חובת הדיווח על ההפקדות הפנסיוניות והגדלת שיעורן, רפורמת קרן ברירת המחדל והפרדת התפעול מהשיווק הם רק חלק מהשינויים שעוברים על המגזר ויעמדו במוקד כנס המעסיקים ה-6 בתחום הפנסיה והעבודה, שייערך ב-31.5.2016 בלאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. את הכנס עורכת עדיף, בשיתוף התאחדות התעשיינים ואיגוד לשכות המסחר.

צילום: עמיעד טאוב

קובעי המדיניות יעמדו בכנס על הסיבות העומדות מאחורי פרץ הרגולציה, ראשי ארגוני המעסיקים יציגו את עמדתם שהביאה אותם להסכמות שאפשרו את כינון התקנות החדשות ויסבירו כיצד המגזר העסקי מתכונן למעבר משלב הרפורמות לשלב ביצוען, בכירי ענף הביטוח ישפכו אור על היערכותם לכללים החדשים ומשפטנים מובילים יסייעו למעסיקים להבין את מעמדם המעודכן ולהתגונן מפני תביעות אפשריות. בנוסף תתקיים לאורך הכנס כוורת מומחים – מפגשי 'אחד על אחד' עם מומחי מכללת עדיף.

בין המשתתפים: ח"כ מיכל בירן, המחנה הציוני; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר בישראל; יהודה (יודקה) שגב, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; הסגנים הבכירים לממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון רו"ח הראל שרעבי ויואב גפני; בני שיזף, משנה למנכ"ל; מנהל תחום חיסכון ארוך טווח וסיכוני חיים; הפניקס; עו"ד גיא קריגר, , משנה למנכ"ל ומנהל אגף מוצרים ופיתוח, מנורה מבטחים פנסיה וגמל; דודי ליידנר, מנכ"ל הראל פנסיה רובי גינל, משנה למנכ"ל התאחדות התעשיינים; ד"ר עדי ברנדר, ראש אגף מאקרו ומדיניות בחטיבת המחקר בבנק ישראל; אבי רוזנבאום, משנה למנכ"ל; מנהל משותף בחטיבה לחיסכון ארוך טווח, כלל ביטוח; עו"ד עופר יוחננוף, היועץ המשפטי ומנהל המחלקה למשפט עבודה, התאחדות התעשיינים; עו"ד שלומי לויה, היועץ המשפטי של איגוד לשכת המסחר; עמיר טל, מנכ"ל סוויפטנס, חברת המסלקה הפנסיונית.

לפרטים והרשמה, טלפון:   03-9076000

 

 

Exit mobile version